Terug

Probleem met garantie Samsung / Media Markt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: MediaMarkt

23/02/2019

In oktober 2018 kocht ik een Samsung QE55Q7FNALXXN tv via Mediamarkt.Op het toestel zit ook een Warrenty Extension!Een week na aankoop heb ik een probleem gemeld bij Mediamarkt. Bij ondertitels op donkere scenes, licht de hele tv op. https://youtu.be/bsrU33OQyegIk heb toen gevraagd om het toestel om te wisselen tegen een ander toestel. Of een terugbetaling.Tot op heden heb ik van Mediamarkt geen enkele communicatie mogen ontvangen hierover.Melding 181107-003210Sinds deze week heb ik ook een (rode) dode pixel op mijn scherm. Vooral ook op donkere scenes is dit heel vervelend.Deze ochtend ben ik bij Media Markt langs geweest, maar ze verwezen me onmiddellijk naar Samsung voor beide problemen.Dan maar bij Samsung gaan aankloppen:Het oplichten van het scherm zou een software probleem zijn. Ik moet wachten op een volgende software update (wetende dat er reeds jaren meldingen te vinden zijn op de Samsung community over dit probleem).De dode pixel, valt binnen de specificaties. Wat dat ook mag betekenen... Voor Samsung is het dus best ok dat er 2-3 dode pixels ontstaan op een tv van 3 maand oud.Graag een oplossing.

Berichten (3)

MediaMarkt

Naar: M. L.

27/02/2019

Beste meneer Lernouldt,Hartelijk bedankt voor uw melding.Zou u ons uw aankoopbewijs kunnen doorsturen aub?Op die manier kunnen wij uw aanvraag zo efficient mogelijk behandelen.Alvast bedankt.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

M. L.

Naar: MediaMarkt

27/02/2019

Beste Anouk, Het aankoopbewijs in bijlage.Mvg, Martijn

M. L.

Naar: MediaMarkt

13/03/2019

Beste, Heeft u nog feedback hierover?Op 28 februari werd ik gecontacteerd via Incident: 181107-003210, met de boodschap dat ik met de tv langs moet in een mediamarkt winkel.Echter wordt het toestel in de winkel geweigerd omdat het groter is dan 48"? Tegenstrijdig natuurlijk..Mvg, Martijn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform