Geachte,Ik kocht op 4 juli 2021 een E-reader pocketbook color bij Coolblue voor 169€.In augustus werkte het toestel niet meer: het scherm heeft het begeven.Via de website van Coolblue verkreeg ik een verzendadres om het toestel terug te zenden.Op 18 augustus 2021 kreeg ik een mail met de volgende inhoud:Beste Maarten Steenhoudt,Onlangs hebben wij je PocketBook Color retour mogen ontvangen.De medewerkers van onze afdeling Retouren hebben je product onderzocht, maar zijn helaas tot de conclusie gekomen dat deze niet meer onder de garantie valt, en dit product zal ook niet meer door onze reparateur gerepareerd worden.Je hebt nu eigenlijk twee keuzes:1. We sturen je product naar je terug. Je ontvangt je product kosteloos retour.2. Coolblue vernietigt het product gratis voor je op milieuvriendelijke wijze.Ter verduidelijking hebben wij een kopie van onze retourvoorwaarden meegezonden.Graag vernemen we binnen 2 werkdagen waar je voorkeur naar uit gaat. Mocht je dit niet doen dan sturen we je product sowieso naar je terug.Toch nog een vraag? Neem dan vooral contact op met onze Klantenservice.Wij helpen je graag verder.Met vriendelijke groet,. van CoolblueCoolblue B.V.Afdeling RetourenIk heb hier nog niet op gereageerd.Bij mijn weten is er op het toestel een garantie van 2 jaar en kan deze dus nog niet zijn vervallen.het aanraakscherm is gevoelig, maar het toestel wordt standaard verkocht zonder beschermhoes.Dit is volgens mij tevens een boodschap dat het ook zonder moet kunnen gebruikt worden.Ik heb het zorgvuldig gebruikt, steeds in een zachte omgeving opgeborgen en kan dus niet begrijpen dat het begaf.met vriendelijke groeten.