Beste, Ik bestelde op 30/03/2021 een ThinkPad E14 Gen 2 (€855,20) op de site van Lenovo. Deze aankoop en levering zijn zonder problemen afgewerkt.Na de laatste BIOS-update wilde ik het toestel opstarten op 18/06/2022, blijkbaar is er tijdens die BIOS-update iets misgegaan en heeft de laptop ongeveer 14uur lang een luid alarmsignaal gegeven en is het toestel dus onbruikbaar.Na online opzoekwerk vond ik dat andere mensen hetzelfde probleem hadden, met een kapot moederbord of CPU als gevolg.Op 20/06/2022 heb ik de klantendienst gevolgd en het inbelmenu gevolgd voor mijn product, na mijn probleem uit te leggen zocht de klantendienst medewerker het serienummer op en zei dat mijn toestel na een jaar uit garantie was. Toen ik het probleem omschreef wist hij onmiddellijk dat een nieuw moederbord nodig was en het €40 verzendingskosten, +/- €750 voor een nieuw moederbord en nog bijkomende reparatiekosten was voor het herstel. Ik heb hem gezegd dat wat hij beschreef duurder zou uitkomen dan de aankoopprijs, en dat het niet kan dat de garantie na een jaar verlopen is.Nadat hij liet blijken dat hij de situatie volkomen normaal vond heb ik het gesprek beëindigd.Lenovo biedt dus geen oplossing voor een gekend probleem na een BIOS-update vanuit Lenovo bij particuliere klanten.