Terug

Probleem met factuurnummer 705605093329

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Engie

22/02/2018

Ik ontving mijn afrekening gas en elektriciteit op datum van 17/2/2018 voor de periode 1/1/2018 tot 15/01/2018.Uiteraard is mijn verbruik van 15 dagen voldoende om het betaalde voorschot van 110,75 € in januari te dekken. Toch wordt mij 155,61 € aangerekend, volledig toe te schrijven aan het mij onbekende item 'Periode tussen meteropname en factuurdatum van 16/1/2018 tot 15/2/2018'. Ik verander elk jaar via groepsaankopen van energieleverancier, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Mag Engie Electrabel zomaar geld vragen om virtuele verbruiken te dekken zonder meteropname?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform