Beste,waar beginnen?1. ik werd misleid er werd een bundel voorgehouden van 130.00 euro zonder btw. ik heb 2 keer gevraagd wat dit inhield en er werd 2 keer bevestigd vaste telefoon, internet én gsm (tot 5 stuks).2. het nieuwe abonnement ging in op 22/12 (deze datum gebruik ik omdat pas vanaf die dag de gsm ( 3stuks) terug gebruikt konden. Dit na 3 communicaties!!! gsm 2 weken niet kunnen gebruiken) Dus niet volautomatisch zoals beloofd. Aanrekening gebeurt van 8/12.Ik wens voor die 14 dagen niet te betalen. Reeds 4 tal communicaties en ze beloven steeds dat het opgelost is en dat ik een weekje moet wachten maar als ik na week de facturen online raadpleeg, is er niets veranderd. In tegendeel ze dreigen om de diensten stop te zetten bij niet betaling.3. in promotie omdat ik in nieuwe contract stap, kon ik tegen gereduceerde prijs een gsm aanschaffen. ik zou een link krijgen en de stappen simpel volgen voor aanschaf. Link nooit gekregenIk voel me gerold.Indien punt 2 kan opgelost worden spring ik gat in de lucht.De facturen kan telenet perfect met een klik opzoeken.Dat konden de bedienden perfect. Het probleem aanpakken daarentegen, is blijkbaar moeilijk. Toch gaven ze me allemaal gelijk aan bij telefonisch contact. Vriendelijke groet,Pelgrims