Terug

Probleem met factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Electrolux

24/10/2018

Het is nu al 2x dat ik betalingsherinnering krijg voor een factuur van 50 euro. Deze factuur is betaald via de technieker met bankcontact op 23 augustus. Er werd hierover al 2x via mail (met in bijlage het betalingsbewijs van mijn bank) naar invoice.service@electrolux.be op geantwoord en nooit een reactie gekregen.In bijlage nog eens het betalingsbewijs

Berichten (2)

Electrolux

Naar: H. V.

06/11/2018

bestebedankt voor uw bericht.Bij nazicht van onze mailbox hebben wij, behoudens onze vergissing, nooit een mail ontvangen betreffende de betaling via pin.We doen het nodige om de factuur te crediteren.alvast onze excuses voor het ongemak.Heb ik je zo voldoende gea¯nformeerd?Zo niet, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.Met vriendelijke groetenCarine Electrolux Consumer Services TeamAEG.beElectrolux.beZanussi.beVisit ourFacebookpage!*****************************************visit us at aeg.beelectrolux.bezanussi.be This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the sender immediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com

H. V.

Naar: Electrolux

20/08/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform