Terug

Probleem met factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: PIDPA

17/09/2016

Geachte,Bij de afrekening voor het geleverde water neemt u een comforttarief in rekening omdat er op 1 januari 2016 geen gedomicilieerden zijn. Wij hebben de nutsvoorzieningen voor onze verhuis overgenomen en wij zijn pas op 20 februari verhuist met een gezin van 5!!Uw tarifering is daarom niet correct.Bovendien rekent u een activeringskost van (30,67 € excl. BTW) aan terwijl er enkel een administratieve wijziging van facturatie is uitgevoerd.

Berichten (1)

PIDPA

Naar: T. D.

23/09/2016

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform