Terug

Probleem met factuur van 3 april die ik betaalde op 17 april

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: ELEGANT

03/11/2023

Factuur van 3 april werd betaald op 17 april. Volgens Elegant niet. Vraagt steeds naar betaling. Heb gevraagd wat er gebeurd is met mijn betaling van 17 april. Geen antwoord. Heb 2 creditnota's die ingehouden werden. Dossier zit nu bij Cma in Erembodegem voor in gebrekestelling. Heb het bewijs van de betaling doorgestuurd naar hen. Krijg geen antwoord terug . Laatste hoop is nu Testaankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform