Beste klant,Hartelijk dank voor je e-mail.Als klant van Large ben je gewend binnen redelijke tijd een reactie op je e-mail te krijgen. Helaas kwamen we er door de logistieke problemen in december en tijdelijke onderbezetting van onze klantenservice niet eerder aan toe om op je bericht te reageren. Hierbij onze welgemeende excuses voor de late reactie. Aangezien de meeste vragen over bestellingen gingen die inmiddels bezorgd zijn, willen we graag prioriteit geven aan de problemen die nog niet zijn opgelost.Als je nog steeds hulp nodig hebt, zou het ons erg helpen als je ons een korte reactie op deze e-mail stuurt. We zullen je reactie dan met prioriteit behandelen en je vraag zo snel mogelijk antwoorden.Met de onderstaande informatie proberen we de meest voorkomende vragen te beantwoorden. Misschien kom je daarmee alvast verder. - Geen factuur in pakketOm het milieu zo min mogelijk te belasten, versturen we de meeste pakketten zonder factuur en retourformulier. In plaats daarvan ontvang je een e-mail met een overzicht van de verzonden artikelen, een factuur en retourinformatie. - RetourenIndien nodig, kun je artikelen uit je bestelling of het volledige pakket naar ons terugsturen. Informatie over het retourproces vind je op www.large.nl/return-service. of www.large.be/return-service.Iedere bestelling vanaf 1 november 2017 kan tot 31 januari 2018 retour worden gestuurd. - Ontbrekend artikel in pakketHeb je een pakket ontvangen zonder een van de bestelde artikelen en staat er op de pakbon '˜0'˜ naast het artikel' Helaas waren we niet in staat op het bestelde artikel op tijd in het hoofdmagazijn te krijgen om het met je bestelling mee te kunnen sturen. Omdat we zo veel mogelijk bestellingen op tijd voor Kerstmis wilden versturen, hebben we het artikel uit je bestelling verwijderd. Wil je het alsnog ontvangen, dan raden we je aan een nieuwe bestelling te plaatsen.Voor de waarde van de geannuleerde artikelen ontvang je automatisch een krediet via de gebruikte betaalmethode. Als je per bankoverschrijving, via iDEAL, Bancontact of Mr Cash hebt betaald, geef ons dan je bankgegevens door zodat we het teveel betaalde bedrag aan je kunnen overmaken. - TerugstortingAls je per bankoverschrijving, via iDEAL, Bancontact of Mr Cash hebt betaald, geef ons dan je bankgegevens door zodat we het teveel betaalde bedrag aan je kunnen overmaken. Vanwege het grote aantal retouren en kredieten in januari kan het momenteel tot 10 werkdagen duren voordat de terugstorting is verwerkt.Als je vraag inmiddels via een andere weg is beantwoord, dan kun je deze e-mail negeren. Mochten we niet meet van je horen, dan gaan we ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. We wensen je een voorspoedig begin van het nieuwe jaar en hopen je snel weer te zien op large.nl of large.be.bedanktjouw EMP-CrewFiorina 161