Terug

Probleem met factuur en levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Large Popmerchandising

08/12/2017

Mijn dochter heeft op 30/11 een bestelling geplaatst van 112 euro. Vandaag (8/12) kreeg ze een mail dat de bestelling verwerkt is. Bij de details stond echter een item die niet mee verwerkt is waardoor zij teveel heeft betaald. Na e-mails te versturen en telefonisch contact proberen te nemen, heb ik beslist om jullie hulp in te roepen. Zij krijgt maar geen antwoord van de large zelf en staat 30min in wacht aan de telefoon iedere keer zij belt naar het bedrijf. In de mail staat ook dat het pakketje zal geleverd worden 'morgen 11/12' terwijl we vandaag de 8ste zijn. Dit wekt nog meer ongerustheid op. Dit is de eerste maal dat ze problemen heeft bij het bedrijf. Alle andere bestellingen zijn vlot en correct verlopen. Ze zal eerlijk gezegd nooit meer bestellen bij het bedrijf.

Berichten (2)

Large Popmerchandising

Naar: N. B.

11/12/2017

Besteklant,Weproberen je e-mail zo snel mogelijk en met zorg te beantwoorden. Helaas kan ditlanger duren dan je van ons gewend bent.Antwoordenop de meest gestelde vragen vind je hier: s:www.large.nl/faq/faq-landingpage.Wil jeweten wanneer je pakket bezorgd wordt? Klik dan op de track trace linkdie je in de verzendbevestiging vindt die we verstuurd hebben toen je pakketverzonden werd.Metvriendelijke groet,DeLarge crew

Large Popmerchandising

Naar: N. B.

15/01/2018

Beste klant,Hartelijk dank voor je e-mail.Als klant van Large ben je gewend binnen redelijke tijd een reactie op je e-mail te krijgen. Helaas kwamen we er door de logistieke problemen in december en tijdelijke onderbezetting van onze klantenservice niet eerder aan toe om op je bericht te reageren. Hierbij onze welgemeende excuses voor de late reactie. Aangezien de meeste vragen over bestellingen gingen die inmiddels bezorgd zijn, willen we graag prioriteit geven aan de problemen die nog niet zijn opgelost.Als je nog steeds hulp nodig hebt, zou het ons erg helpen als je ons een korte reactie op deze e-mail stuurt. We zullen je reactie dan met prioriteit behandelen en je vraag zo snel mogelijk antwoorden.Met de onderstaande informatie proberen we de meest voorkomende vragen te beantwoorden. Misschien kom je daarmee alvast verder. - Geen factuur in pakketOm het milieu zo min mogelijk te belasten, versturen we de meeste pakketten zonder factuur en retourformulier. In plaats daarvan ontvang je een e-mail met een overzicht van de verzonden artikelen, een factuur en retourinformatie. - RetourenIndien nodig, kun je artikelen uit je bestelling of het volledige pakket naar ons terugsturen. Informatie over het retourproces vind je op www.large.nl/return-service. of www.large.be/return-service.Iedere bestelling vanaf 1 november 2017 kan tot 31 januari 2018 retour worden gestuurd. - Ontbrekend artikel in pakketHeb je een pakket ontvangen zonder een van de bestelde artikelen en staat er op de pakbon '˜0'˜ naast het artikel' Helaas waren we niet in staat op het bestelde artikel op tijd in het hoofdmagazijn te krijgen om het met je bestelling mee te kunnen sturen. Omdat we zo veel mogelijk bestellingen op tijd voor Kerstmis wilden versturen, hebben we het artikel uit je bestelling verwijderd. Wil je het alsnog ontvangen, dan raden we je aan een nieuwe bestelling te plaatsen.Voor de waarde van de geannuleerde artikelen ontvang je automatisch een krediet via de gebruikte betaalmethode. Als je per bankoverschrijving, via iDEAL, Bancontact of Mr Cash hebt betaald, geef ons dan je bankgegevens door zodat we het teveel betaalde bedrag aan je kunnen overmaken. - TerugstortingAls je per bankoverschrijving, via iDEAL, Bancontact of Mr Cash hebt betaald, geef ons dan je bankgegevens door zodat we het teveel betaalde bedrag aan je kunnen overmaken. Vanwege het grote aantal retouren en kredieten in januari kan het momenteel tot 10 werkdagen duren voordat de terugstorting is verwerkt.Als je vraag inmiddels via een andere weg is beantwoord, dan kun je deze e-mail negeren. Mochten we niet meet van je horen, dan gaan we ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. We wensen je een voorspoedig begin van het nieuwe jaar en hopen je snel weer te zien op large.nl of large.be.bedanktjouw EMP-CrewFiorina 161


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform