Terug

Probleem met facturen na overname na overlijden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: Mega

19/06/2023

Beste, mijn vader is overleden op 21.04.2023. De facturatie onv mijn vader en vanaf 22.04.2024 op mijn naam is blijkbaar moeilijk. Ik heb de meterstanden bij Fluvius opgevraagd en doorgemaild. Maar ik krijg geen goede respons. Nochtans heb ik deze nodig om de kosten in te brengen in de nalatenschap. Er is eveneens een probleem om het voorschot te verlagen, nochtans de berekening volgens het door Test Aankoop gepromote voorstel is toch maar amper de helft.Er zijn reeds verschillende mails geweest, echter geen positief resultaat.

Berichten (4)

Mega

Naar: L. A.

21/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

L. A.

Naar: Mega

21/06/2023

Ik heb de officiële meterstanden en de mail van Fluvius reeds doorgestuurd. Het zou aldus maar een kleine moeite moeten zijn om de juiste facturatie te verrichten!!!!!

Mega

Naar: L. A.

26/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------A-S Leuven, 26 jun 2023 15:05 CESTBeste meneer Aerts,Wij hebben jouw klacht via Test Aankoop goed ontvangen.De meest recente meterstanden waarover wij beschikken dateren van 01/01/2023 en 01/11/2022 voor elektriciteit en aardgas respectievelijk. Om jouw voorschot correct te kunnen herberekenen, hebben wij nog foto's van jouw huidige meterstanden nodig. Zodra je mij deze foto's doorstuurt, maak ik meteen een herberekening van jouw voorschot. Alvast bedankt voor de moeite.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W04RL1-5X7L2]

Mega

Naar: L. A.

05/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform