Reeds 3 maanden krijg ik geen factuur meer van telenet, heb hier al meerdere malen voor naar de helpdesk gebeld en deze zouden dan terug met de post verzonden worden ipv via email, ook met de belofte dat er geen aanmaningskosten aangerekend zouden worden, enkele dagen later worden mijn telenet diensten afgesloten, direct contact opgenomen dat dit schandalig is als meer dan 20 jaar klant zijnde, diensten afsluiten zonder zelf maar eerst een aanmaning te sturen en nota bene nadat ik het zelf gemeld had geen facturen meer te krijgen. We zijn nu weer een week verder en nog steeds geen facturen gekregen via de post, wel een nieuwe brief met laatste herinnering en dreigen dat alle diensten voor langere tijd afgesloten worden en ook herinneringskosten. Zelfs nu voor de nieuwe maand heb ik weer geen gactuur ontvangen, hang ondertussen ook al meer dan 15 minuten in wacht met de helpdesk, om dan vervolgens zoals gewoonlijk weer een half uur te moeten discussieren om tot een oplossing te komen, tijd om toch naar een ander provider te gaan uitkijken als het nu niet op een deftige manier opgelost wordt en mij kosten vergoed worden die ik hiermee heb, ondertussen al 20 minuten in wacht met helpdesk