Terug

Probleem met extra aanrekening omdat Telenet hun IT systeem gaat veranderen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Telenet

05/06/2019

Beste,Ik heb een probleem met Telenet. Ze hebben me éénmalig 50 euro extra aangerekent om dat zij hun IT systemen gaan veranderen en dit geld voor elke klant bij Telenet.Ik heb daar een mail van gekregen, klopt, en ik heb gebeld naar Telenet maar geen deftig antwoord gekregen waarom. De persoon aan de lijn vertelde mij dat ik de mail moest lezen en dat was het dan.Ik werk zelf in de IT en heb zelf ook nog gewerkt bij Telenet.Dus ik snap niet als iemand of een bedrijf iets veranderd aan zijn infrastructuur dat de klant dat moet betalen. 50 euro is mss niet veel maar dat maal het aantal klanten in Belgie die Telenet heeft. Kan dit ? Is dit wel wettelijk ?MvgNicolas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform