Terug

probleem met elektrisch verstelbare zetel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. Z.

Naar: Mazda Belgium

08/06/2022

Beste , ik kocht in feb 2020 een nieuwe wagen , masda cx5 , vanaf dag 1 is er een probleem met de automatische verstelbare bestuurders zetel , deze blijft niet op de gewenste positie die ingesteld is , hiervoor zijn een paar acties ondernomen maar zonder resultaat , we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds geen oplossing , ik wordt door Masda Belgium gewoon aan het lijntje gehouden. Dit is onaanvaardbaar.Mvgr

Berichten (8)

Mazda Belgium

Naar: A. Z.

08/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

Mazda Belgium

Naar: A. Z.

09/06/2022

Beste Heer Zentjens,Wij verwijzen naar uw mail op datum van 8 juni 2022 via Test Aankoop.Uiteraard betreuren wij het om te vernemen dat u te maken kreeg met de beschreven situatie met de elektrische verstelbare zetel van uw Mazda CX-5.Gelieve ons het VIN (chassisnummer) van uw Mazda door te geven alsook de gegevens van uw erkend Mazda dealer opdat wij dit in behandeling kunnen nemen.In afwachting van uw reactie blijven wij te uwer beschikking.Met vriendelijke groeten,Marc MoeskopsSpecialistCustomer Relation CenterMazda Motor BeluxBlaasveldstraat 162, 2830 Willebroek, BelgiumPhone: 00800 32 43 54 65E-mail: info-be@mazdaeur.com Web: www.mazda.be www.mazda.lu [THREAD ID:1-4193X872]

A. Z.

Naar: Mazda Belgium

10/06/2022

Beste , het chassis nr is JMZKF6W7A00905199.Dealer is garage Plessers in Pelt .MvgrZentjens André

Mazda Belgium

Naar: A. Z.

13/06/2022

Beste heer Zentjens,Bedankt voor het toesturen van deze informatie.Uiteraard betreuren wij het om te vernemen dat u te maken kreeg met de beschreven situatie.Wij kunnen echter van hieruit geen oorzaak en/of oplossing aangeven.Het stellen van een diagnose en het geven van technisch advies is de verantwoordelijkheid van een erkend Mazda dealer.Wij hebben contact opgenomen met Garage Plessers om ons te informeren over deze situatie.Zij hebben aangegeven dat er nog een interne procedure loopt tussen de technische dienst en de garage.Van zodra er meer informatie en advies gekend is, zal uw dealer u hierover verder informeren.Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en tekenen,Met vriendelijke groeten,Marc MoeskopsSpecialistCustomer Relation CenterMazda Motor BeluxBlaasveldstraat 162, 2830 Willebroek, BelgiumPhone: 00800 32 43 54 65E-mail: info-be@mazdaeur.com Web: www.mazda.be www.mazda.lu [THREAD ID:1-41AGUYHR]

A. Z.

Naar: Mazda Belgium

01/07/2022

Hallo , ik heb kort na jullie laatste reactie bericht gehad van garage Plessers in Pelt dat er weer beweging was in het dossier , maar ik ben nog steeds aan het wachten op die beweging , tot nu toe niets meer van gehoord.Dus tevreden zeker nog niet.MvgrZentjens André

A. Z.

Naar: Mazda Belgium

19/07/2022

BesteVoor mij is de maat nu echt vol , nog steeds geen reactie , dit duurt en duurt , ik heb het gevoel dat wij van het kasje naar de muur worden gestuurd zonder enig resultaat. Er moet nu echt actie ondernomen worden , dit kan toch niet meer , geen enkele masda over heel de wereld heeft dit probleem ooit gehad zegt men mij. Ook dat kan ik moeilijk geloven , er zijn ingenieurs van heel de wereld mee bezig en nog steeds geen oplossing. Desnoods een oplossing zoeken via een advocaat.MvgrZentjens Dré

A. Z.

Naar: Mazda Belgium

15/08/2022

Hallo , tot op heden GEEN ENKELE reactie of oplossing , nog van Masda Belgium of garage Plessers of wie dan ook. We zijn toch al weer een maand verder .Volgens mij is er niemand mee bezig , als ik Masda was zou ik al mijn technische mensen erop zetten aangezien er wereldwijd maar één enkel geval van is. Wat houd het in als ik een advocaat in schakel , zijn daar kosten aan verbonden ? Mvgr Zentjens André

Mazda Belgium

Naar: A. Z.

15/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform