betreft : combi oven AEG KM8403021MIk kocht de vermelde combi-oven aan op 15/7/2014. Omdat de glasplaat in de deur continue bewasemde kreeg ik een vervangtoestel 15 maanden later op 20/10/2015. Via de Electrolux website heb ik begin van de herfst van 2016 verschillende keren info opgevraagd hieromtrent doch kreeg nooit antwoord. Hun technici die deze oven kwamen vervangen herkenden meteen het probleem met dit toestel, ze hadden er al velen moeten omruilen. Deze vervang-oven heeft echter dit mankement veel male erger dan de 1ste oven. De ruit zit los in de deur zodat het bakvocht tussen de 2 glazen kan en op die manier condenseert op de buitenste ruit. Het is dus duidelijk een fabrieksfout bij dit soort en type toestel, geen gebruiksschade. Nu het toestel echter niet meer volgens de voorschriften van deze firma te gebruiken is, erger nog, ronduit gevaarlijk is werd gereageerd. Alhoewel dit 2de toestel volgens hun diensten gloednieuw was had het toch exact hetzelfde mankement dan het eerste. Onlangs vertelde hun technicus dat de deur dient vervangen te worden, kostprijs 275 € + de voorrijkosten van 90 € = 365 €. Ik ging niet akkoord en na veel gepalaver over en weer via email werd door hen beslist me 160 € aan te rekenen hiervoor, per uitzondering. Ik kan hiermee niet akkoord gaan.Ik heb niet bewust al mijn toestellen bij AEG ( tbv 7500 € ) gekocht om met een fabrieksfout opgezadeld te worden. Electrolux vertegenwoordig op deze manier helemaal niet de kenmerkende Deutsche Gründlichkeit van het merk. Dat dit probleem nu systematisch afgeschoven wordt op de eigenaars van zo'n oven is onaanvaardbaar. Mijn zoon zit met exact hetzelfde probleem.