Terug

probleem met een online bestelling bij Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Telenet

22/09/2020

Beste, ik bestelde op 9/9/2020 via de online besteldienst van Telenet een Iphone 11 pro en kreeg meteen als antwoord dat deze binnen de 2 werkdagen zou geleverd worden via postNL België, nu we reeds bijna 14 dagen verder zijn heb ik deze nog steeds niet ontvangen, Ik heb al verschillende keren met zowel Telenet als met PostNL via mail en telefoon contact opgenomen maar men stuurt mij van het kastje naar de muur, Telenet zegt dat het probleem bij PostNL te zoeken is en PostNL zegt dat Telenet het probleemmoet oplossen...Hierbij de laatst ontvangen mail van Telenet.Beste meneer ....,Na aanleiding van ons telefoongesprek op 21-09-2020 volgende info.Er is iets misgelopen met uw pakket waardoor het niet geleverd kan worden.We zullen een onderzoek uitzetten bij Post.nl.Na onderzoek zal u een terugstorting ontvangen van het betaalde saldo.De verwerking van dit dossier kan tot 3 weken duren.Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd.Ik kan hiermee niet akkoord gaan en eis van Telenet een onmiddellijke terugstorting van het geld, misschien kan Test aankoop hier wat druk achter zetten?

Berichten (2)

F. V.

Naar: Telenet

15/10/2020

Geachte, De belofte dat het geld uiterlijk op 13/10/2020 terug op mijn rekening zou staan is blijkt weeral onwaar, op heden vandaag donderdag 15/10/2020 omstreeks 15h00 zie ik nog geen terugbetaling op mijn rekening van Telenet staan en ik verwacht dat ook niet meer aangezien huidig tijdstip van de dag.Ik zal niet nalaten verdere stappen te ondernemen als daar niet zeer vlug verandering in komt.Het is onbegrijpelijk hoe jullie jarenlange klanten behandelen, ik heb daar maar 1 woord voor.... een echte schande

F. V.

Naar: Telenet

17/10/2020

Geachte,Ik heb de teruggave van het geld gisterennamiddag eindelijk mogen ontvangen...Jammer dat er zoveel commotie rond was en dit ten nadele van mezelf als trouwe Telenet klant.Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform