Beste, ik bestelde op 9/9/2020 via de online besteldienst van Telenet een Iphone 11 pro en kreeg meteen als antwoord dat deze binnen de 2 werkdagen zou geleverd worden via postNL België, nu we reeds bijna 14 dagen verder zijn heb ik deze nog steeds niet ontvangen, Ik heb al verschillende keren met zowel Telenet als met PostNL via mail en telefoon contact opgenomen maar men stuurt mij van het kastje naar de muur, Telenet zegt dat het probleem bij PostNL te zoeken is en PostNL zegt dat Telenet het probleemmoet oplossen...Hierbij de laatst ontvangen mail van Telenet.Beste meneer ....,Na aanleiding van ons telefoongesprek op 21-09-2020 volgende info.Er is iets misgelopen met uw pakket waardoor het niet geleverd kan worden.We zullen een onderzoek uitzetten bij Post.nl.Na onderzoek zal u een terugstorting ontvangen van het betaalde saldo.De verwerking van dit dossier kan tot 3 weken duren.Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd.Ik kan hiermee niet akkoord gaan en eis van Telenet een onmiddellijke terugstorting van het geld, misschien kan Test aankoop hier wat druk achter zetten?