Terug

Probleem met Edenred kaart, de website en de klachtenafhandeling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Edenred Belgium

28/09/2021

Beste, Ik heb de voorbije weken reeds meerdere malen getracht om met mijn Edenred kaart sport en cultuurcheques te betalen en telkens krijg ik te horen dat het saldo nul is, terwijl ik van mijn werkgever wel degelijk digitale sport en cultuurcheques heb onvangen.Daarom trachtte ik vandaag mijn cheques online te besteden via de Edenred site: nu loopt het hier weer mis. Omdat ik niet ingelogd raak, heb ik al meerdere malen een nieuw paswoord aangevraagd. De melding verschijnt dat er een mail wordt verstuurd om mijn paswoord te resetten, maar in realiteit krijg ik géén email van Edenred terug.Verder kan ik Edenred niet via email of telefonisch bereiken om hierover informatie te vragen of een klacht in te dienen. Binnen enkele dagen vervallen schijnbaar de sport- en cultuurcheques omdat deze slecht beperkt geldig zijn. Dit is ook onbegrijpelijk voor mij: het saldo op mijn kaart is per slot van rekening niet van Edenred, maar door mijn werkgever aan mij geschonken, terwijl Edenred er wel voor zorgt dat het quasi niet mogelijk is om ze te gebruiken en waarschijnlijk ook uiteindelijk mijn centen zal opstrijken omdat ik ze niet kan uitgeven voor de vervaldatum. Slim gezien van Edenred... Deze ervaringen doen me werkelijk denken dat Edenred geen bonafide organisatie is. Graag snel een oplossing voor dit probleem en graag ook verlenging van de beschikbaarheid van de cheques.Ik hoop dat Test Aankoop er voor kan zorgen dat dit toch nog in orde komtAlvast bedankt.

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: K. B.

28/09/2021

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1101952).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de Edenred - carduser.

Edenred Belgium

Naar: K. B.

29/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform