Terug

probleem met EAN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: FLUVIUS

30/11/2022

Beste,Wij proberen al sedert 01/08/2022 aan een contract te geraken voor gas. We dachten eerst dat het probleem bij eneco lag maar het probleem bevind zich blijkbaar bij Fluvius.Wij bellen wekelijks om te horen hoe het staat.Eerst kregen we te horen, ale mevrouw u geniet gratis gas!? Quid? Crisis? Eum...dan kregen we allemaal e-mailadressen waar we naar konden mailen.Als we nog eens belden gingen ze zelf eens een mail sturen naar de desbetreffende dienst.Ik heb al klachten ingediend, waar ik eerst geen reactie op kreeg. Nu laatst kreeg ik de reactie dat we geduld moeten hebben, we wachten al 4 maand!!!!Ik heb dan nog eens een klacht ingediend via de Federale Ombudsdienst Energie, hier krijg ik eveneens geen gehoor.Wij zitten met onze handen in het haar en hebben schrik voor de afrekening en niemand kan ons helpen.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: E. S.

01/12/2022

BesteIk heb uw klacht goed ontvangen.Momenteel belet een foutcode in het marktoverkoepelende gegevensuitwisseling-platform dat uw leverancier de data van de gasmeter ontvangt.Dit issue wordt onderzocht door data-experten van de netbeheerder en van de commerciele marktspelers.Vanuit Fluvius helpen we mee aan de oplossing, in afwachting kunnen we niet anders dan -nog eens- geduld vragen.Voor deze case: Ik heb uw dossier laten escaleren en op een prior-lijst geplaatst.Een support-team zal hierdoor manueel de errors voor uw leveringsadres binnen redelijke termijn trachten weg te werken.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform