Terug

Probleem met e-tickets van de lijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

10/12/2018

Na herhaaldelijk naar de klantenservice te bellen om mijn abonnement aan te passen zodat ik sms tickets van De Lijn zou kunnen kopen, krijg ik steeds het zelfde antwoord: het probleem wordt meteen opgelost en de dienst zou nu moeten werken. Ik heb ondertussen al verschillende euro's kwijtgespeeld aangezien ik steeds (een betalende) sms verstuur naar De Lijn, maar steeds hetzelfde bericht krijg van proximus dat mijn abonnement niet toegelaten wordt om deze berichten te versturen. Het berichtje kost wel elke keer geld, maar krijg dus nooit een sms ticket terug. Zoals ik al zei heb ik al verschillende malen gebeld naar de klantendienst. Daar beloofd men steeds het zo snel mogelijk in orde te maken. Steeds hetzelfde antwoord en steeds dezelfde procedures worden zogezegd gedaan, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik kan nog steeds geen sms ticket kopen. Laatste telefoontje naar de klantendienst een zeer arrogante medewerker aan de lijn. Dit was de druppel.

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. C.

14/12/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192949371235]

Proximus

Naar: A. C.

18/12/2018

Proximus: uw aanvraag via Test-Aankoop referentie CPTBE00564237-85Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192949515217]Test-Aankoop referentie CPTBE00564237-85Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192949515217]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform