Beste, ik kocht online bij Zalando een kleedje, op hun site geprijsd aan 29,99€. Bij levering hing er een prijskaartje aan het kleedje: 25,99€ Ik vraag hen, op het moment dat ik mijn betaling ingeef het verschil te verrekenen. (3,60€ omdat ik een actiecode van 10´korting had toegepast.) Via mail bevestigen ze eerst dat ik 1€ korting kan krijgen, en 1u later herroepen ze dit weer, mijn melding van het prijsverschil is te laat. Ik had dit vroeger moeten melden, terwijl terugzenden en betalen nog wel kan zoveel na datum. Ik had het de periode van de levering heel erg druk (werk - corona-periode). Ik had wel de foto genomen, maar dacht pas bij het ingeven van de betaling dat ze eigenlijk zelf verantwoordelijk zijn voor de andere prijs aan het kledingstuk zelf. Na meerdere keren aandringen via mail blijven ze bij hun standpunt dat ik deze korting niet kan krijgen? Terwjjl het zelfs geen korting is, maar een prijsaanpassing, ten gevolge van hun fout. Het gaat hem bij mij om het principe. Ik betaal de prijs die aangeduid is, m.a.w. zoals het prijskaartje bevestigd aan het kleedje. (Was zelfs niet in solden of promotie.) Als je in een winkel een kledingstuk ziet hangen met een prijs boven, maar er hangt een ander prijskaartje aan het kledingstuk, dan is dat laatste toch ook wat je uiteindelijk aan de kassa zult betalen, niet? Alvast bedankt voor jullie begrip. Carine.