Terug

Probleem met dubbele betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Be-Mobile

05/03/2020

BesteIk had een betaling verricht via overschrijving van 4,06 euro. Na deze overschrijving had ik op hun app ingesteld dat de volgende betaling via domiciliëring mocht gebeuren. Ik belde nog om te vragen of het er nu geen 2x zou afgaan maar zij beweerden van niet.Een dag later zag ik op mijn rekening dat het bedrag er toch 2x afgegaan was. Dus via overschrijving en domiciliëring. Meermaals heb ik contact opgenomen via telefoon en via mail.Elke keer opnieuw zeiden of mailden ze mij dat het ging in orde komen via de boekhouding maar dat die een achterstand hadden van mails. Alsook moest ik 2 printscreens doorsturen van de 2 betalingen, wat ik dus ook gedaan heb.Nog altijd zonder resultaat. Deze week kreeg ik per mail en per sms dat ik een achterstallige betaling had van 4,06 euro. Zij moeten mij dit betalen. Ik heb het dubbel betaald. Gisteren nam ik nog eens contact op en dan beweerden ze dat ze op 27 februari mij dit terugbetaald hadden. Omdat ik zei dat ik geen betaling ontvangen had, eisten ze mijn rekeninguitreksels op van 27 februari. Dit vind ik niet normaal, aangezien zij mij moeten kunnen bewijzen dat ze dit terugbetaald hebben. Kunnen jullie hiervoor me verder helpen?Bedankt

Berichten (3)

Be-Mobile

Naar: C. C.

07/03/2020

- Please type your reply above this line -Your request (40452) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------4411 1st line, 7 Mar, 13:21 CETBeste,Bij nazicht is gebleken dat op 27/02 een tegoed werd teruggestort op uw account bij 4411.Uw rekening is dus volledig in orde.Ik zal navraag doen bij onze boekhouding waarom u een reminder kreeg voor de 4,06 eu.Wellicht is dit een foutje in onze computer waarvoor onze excuses.Tot uw dienst, Bien à vous,Nathalie4411 Helpdeskwww.4411.io 078/05.4411 ![](s:be-mobile.zendesk.com/attachments/token/EFojnJRLQi5CDQiVfQABCTccY/?name=inline1813929937.png)'‹'‹----------------------------------------------klachtenbox, 5 Mar, 09:40 CET ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------This email is a service from Be-Mobile.[PMQOKY-RG7L]

C. C.

Naar: Be-Mobile

07/03/2020

Beste Ik heb dit bedrag niet teruggestort gekregen. Kunnen jullie mij een bewijs versturen dat dit betaald is op mijn rekening? Groeten Kristel Van der Straeten

C. C.

Naar: Be-Mobile

10/03/2020

Beste Gisteren heb ik het bedrag van 4,06euro ontvangen op mijn rekening. De overschrijving werd dus op datum van 9 maart 2020 overgemaakt ipv 27 februari 2020. Ik zal het hierbij nu kunnen afsluiten. Groeten Kristel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform