Terug

Probleem met douchecabine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. E.

Naar: Brico Belgium

17/05/2018

In augustus 2016 kochten we bij Brico Plan-it een Aurlane 'Finlandia XXL’ douchecabine, die in de zomer van 2017 door een loodgieter werd geïnstalleerd en in gebruik genomen.Enkele maanden na ingebruikname ontstonden opvallende witte vlekken en strepen op de matte gedeelten van het glas: zie foto’s in bijlage.De douche werd echter regelmatig gereinigd met water en een standaard allesreiniger (doorgaans van het huismerk van de supermarkt), maar dit had hier geen invloed op. Het lijkt dan ook alsof deze zware “kalksporen zich tussen de glasplaat en de matte strook bevinden.De vlekken werden geleidelijk aan opvallender, waardoor ik in januari contact opnam met de algemene klantendienst van Brico Plan-it, zonder resultaat.Dit geeft helaas een zéér onverzorgde indruk, wat erg jammer is voor een douche die we nog maar een jaar in gebruik hebben.De klantendienst van Brico Plan-it laat overduidelijk te wensen over, en laat een trouwe klant hierbij helemaal in de steek. We weten niet meer wat aan te vangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform