Terug

Probleem met dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Telenet

25/06/2019

Op 8 juni zijn we overgeschakeld van 'fluo' abo naar 'wigo' business abo in de Telenet shop in Oudenaarde. De week erop hebben we de instructies gevolgd voor de registratie van de producten. Tot onze verbijstering kregen we nadien het account van een nadere Telenet-klant te zien. Ook een onze factuur verraste ons door de verdeelsleutel die Telenet toepast bij de overgang van het ene op het andere abonnement. Ik heb van alles screenshots genomen. Dit alles werd telefonisch gemeld aan Telenet. Ik kreeg een 5-tal medewerkers aan de lijn en die namen telkens contact op met de 'achterliggende diensten'. Tot slot zou men een compensatie voorzien en mij eind w26 finaal op de hoogte houden dat alle problemen van de baan zouden zijn...Maandagavond werd het nog slechter. Geen enkele dienst van Telenet (2*mobiel, 1*vast, internet en tv) werkt nog.Telefonisch contact op dinsdagmorgen levert een koude douche op: 'uw producten zijn niet terug te vinden en vorige week hebben mijn collega's geen dossier aangemaakt wat wij nu wel zullen doen. Uw diensten bij Telenet zullen binnen max. 3 dagen terug actief zijn. Excuses voor het ongemak'Wij hebben een kleine vennootschap en een commerciële functie dus uiteraard lopen we schade op.De machteloosheid als klant bij Telenet overvalt ons. Ik eis een gepaste vergoeding voor de geleden schade. Ik reken op de diensten en ervaring van Test-aankoop om ons hierin bij te staan. Beleefde groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform