Beste, ik heb in september een nieuwe inloopdouche besteld bij jullie, die jullie zouden leveren en plaatsen met de garantie dat het werk op 1 dag en volgens de regels van de kunst zou worden voltooid. Dit was helaas niet het geval en deze werken zijn ze meerdere malen komen heruitvoeren maar steeds met hetzelfde resultaat. Het raakt maar niet opgelost. Meerdere personen die de plaatsing en kwaliteit van het geleverde werk kwamen controleren gaven zelf aan dat het werk niet conform was afgeleverd.Er is ondertussen al het volgende gebeurd:- 1ste installatie einde november 2021- controle van de plaatsing- Levering van verkeerde plaat(kleur niet juist)- 2x langsgeweest met beschadigde platen- Nieuwe platen geïnstalleerd (wederom niet conform geplaatst)-controle van geleverd werk (afgekeurd na kwaliteitscontrole)- Nieuwe platen geïnstalleerd( wederom niet conform geplaatst)- Telefonisch contact gehad met hoofdzetel op 9/10/20236/11/2023dit allemaal met de belofte dat er iemand zou terugbellen, maar tot op heden is dit niet gebeurd.15/11/2023 te woord gestaan met de boodschap dat er voor mij niets meer kon worden gedaan of ondernomen langs jullie kant voor mij als klant.Dit valt uiteraard zeer hard te betreuren aangezien mijn douche nog altijd niet correct is geplaatst en waardoor ik ook mijn kraan en toebehoren niet kan plaatsen.Aangezien dit verhaal nu al bijna 2 jaar duurt kan ik hiermee moeilijk akkoord gaan en daarom verwacht ik enige tegemoetkoming langs jullie kant voor dit probleem eindelijk voor eens en voor altijd op te lossen.Dank bij voorbaatW. Sels