Geachte heer Labey,U contacteerde ons als syndicus van de VME Gebouw Residentie Leidenpart te Halle. De rekening van de VME kon plots niet meer worden gebruikt om betalingen uit te voeren. Toen u verdere navraag deed bleek deze actie te kaderen in een aantal brieven die de bank had verstuurd om KYC-gegevens op te vragen. Gezien het gebrek aan reactie heeft ING de rekeningen op een bepaald moment dan ook geblokkeerd er werd er een exit-procedure gestart.U heeft de eerder vernoemde brieven echter nooit ontvangen. Pogingen tot contact hierover met uw kantoor en verschillende diensten binnen ING hebben tot nu toe niets opgeleverd.Uit verder nazicht van onze bestanden blijkt dat wij niet in het bezit zijn van een bewijs dat u als syndicus bent aangesteld van de VME. Voorts staat er ook geen syndicus vermeld in KBO nochtans is het wettelijk verplicht om de identiteit van de syndicus bekend te maken via deze weg.Omwille van deze vergetelheden van uwentwege, heeft de bank u dan ook niet aangeschreven met betrekking tot de vraag naar informatie, en werden de brieven van onze dienst KYC enkel rechtstreeks naar het adres van de VME gestuurd.Op onze vraag heeft men intussen het nodige gedaan om de rekening te deblokkeren.Voor het verdere verloop van het dossier verzoeken wij u ons per kerende het bewijs te bezorgen dat u als syndicus van de VME werd aangesteld (uittreksel uit notulen van de Algemene Vergadering bvb). We verzoeken u ook ons te bevestigen dat u het nodige zal doen om u in overeenstemming te brengen met de wettelijke voorschriften, in het bijzonder wat betreft de verplichte vermelding van de syndicus in het KBO.Onze collega Lien De Smet van Offboarding heeft intussen ook een bericht achtergelaten op uw voice mail en een mailtje gestuurd met verdere instructies. We gaan er dan ook van uit dat uw dossier weldra geregulariseerd kan worden. In geval van bijkomende vragen mag u steeds een mailtje sturen naar offboardingteam@ing.com, en dit ter attentie van Lien De Smet.Met vriendelijke groeten,ING Complaint ManagementT +32 2 547 61 01F +32 2 547 83 20Mailbox klachten@ing.beING Belgium,Sint Michielswarande 60, 1040 Etterbeek ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately.Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.