20.10.23 onze installateur neemt telefonisch contact op met Vanmarcke ivm een vuile onverwerkte zoutlaag in de waterontharder.Hij geeft mijn gsmnummer door en zij beloven mij te contacteren, wat niet gebeurt.In de dagen nadien neem ik verschillende keren telefonisch contact op met Vanmarcke maar ik word telkens afgescheept met ‘het is zeer druk’, wij helpen eerst de mensen die zonder water of verwarming zitten’, ‘u moet geduld hebben’… Op mijn vraag hoe ver ik op de planning sta volgt het antwoord :’ wij hebben geen zicht op de planning’. Op de vraag of zij mij iemand kunnen doorgeven die er wel zicht op heeft : ‘nee, dat kan niet’.Telkens wordt gevraagd of ik een registratienummer heb, wat niet het geval is gezien mijn installateur telefonisch het probleem gemeld heeft.Op 31.10. stuur ik een mail waarin ik de situatie nogmaals uitleg. Een standaardmail is het antwoord waarin ik bedankt word om ‘opnieuw voor hen te kiezen’, samen met de belofte dat iemand mij binnen de 2 werkdagen zal contacteren. Ik hoor niemand.Op 4.11 stuur ik mijn mail door naar de installateur die belooft hem naar zijn contactpersoon bij Vanmarcke te sturen.Op 10.11. stuur ik een herinnering aan mijn mail van 31.10.Op 14.11 doe ik ten einde raad een interventie aanvraag via hun website. Opnieuw word ik bedankt om opnieuw voor he n te kiezen en krijgt mijn aanvraag het nr.300021390. Opnieuw zullen ze me binnen de 2 werkdagen contacteren. Weer geen enkele reactie.Tussendoor blijf ik bellen en wijs hen erop dat dit geen dienstverlening is. De telefonist(en) blijven ijzig kalm en zeggen alleen maar : 'ik geef het (nogmaals) door'.Op 23.11. stuur ik nogmaals een mail als herinnering aan die van 31.10 en 10.11. met vermelding van mijn aanvraagnummer. Ik ben het zat en zeg dat ik tegen 27.11. een antwoord wil en dat ik een klacht zal indienen bij Testaankoop. Weer hetzelfde standaardantwoord.Ondertussen staat de waterontharder al meer dan een maand ongebruikt en is er van waterontharden geen sprake.