Terug

Probleem met de waterontharder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. R.

Naar: VAN MARCKE

29/11/2023

20.10.23 onze installateur neemt telefonisch contact op met Vanmarcke ivm een vuile onverwerkte zoutlaag in de waterontharder.Hij geeft mijn gsmnummer door en zij beloven mij te contacteren, wat niet gebeurt.In de dagen nadien neem ik verschillende keren telefonisch contact op met Vanmarcke maar ik word telkens afgescheept met ‘het is zeer druk’, wij helpen eerst de mensen die zonder water of verwarming zitten’, ‘u moet geduld hebben’… Op mijn vraag hoe ver ik op de planning sta volgt het antwoord :’ wij hebben geen zicht op de planning’. Op de vraag of zij mij iemand kunnen doorgeven die er wel zicht op heeft : ‘nee, dat kan niet’.Telkens wordt gevraagd of ik een registratienummer heb, wat niet het geval is gezien mijn installateur telefonisch het probleem gemeld heeft.Op 31.10. stuur ik een mail waarin ik de situatie nogmaals uitleg. Een standaardmail is het antwoord waarin ik bedankt word om ‘opnieuw voor hen te kiezen’, samen met de belofte dat iemand mij binnen de 2 werkdagen zal contacteren. Ik hoor niemand.Op 4.11 stuur ik mijn mail door naar de installateur die belooft hem naar zijn contactpersoon bij Vanmarcke te sturen.Op 10.11. stuur ik een herinnering aan mijn mail van 31.10.Op 14.11 doe ik ten einde raad een interventie aanvraag via hun website. Opnieuw word ik bedankt om opnieuw voor he n te kiezen en krijgt mijn aanvraag het nr.300021390. Opnieuw zullen ze me binnen de 2 werkdagen contacteren. Weer geen enkele reactie.Tussendoor blijf ik bellen en wijs hen erop dat dit geen dienstverlening is. De telefonist(en) blijven ijzig kalm en zeggen alleen maar : 'ik geef het (nogmaals) door'.Op 23.11. stuur ik nogmaals een mail als herinnering aan die van 31.10 en 10.11. met vermelding van mijn aanvraagnummer. Ik ben het zat en zeg dat ik tegen 27.11. een antwoord wil en dat ik een klacht zal indienen bij Testaankoop. Weer hetzelfde standaardantwoord.Ondertussen staat de waterontharder al meer dan een maand ongebruikt en is er van waterontharden geen sprake.

Berichten (3)

VAN MARCKE

Naar: C. R.

29/11/2023

Van Marcke service gaat digitaal!Bedankt dat u opnieuw voor Van Marcke Service kiest.Vanaf nu kunt u uw interventieaanvragen rechtstreeks op onze website indienen www.vanmarcke.com.Wij bellen u dan binnen de 2 werkdagen om een afspraak te maken.Voordelen• Niet meer wachten aan de telefoon• 7 dagen per week - 24 uur per dag beschikbaar• De informatie die u invoert komt direct in ons systeem• Online aanvragen ontvangen bevestigingen en automatische updates via e-mail en sms tijdens alle fasen van het proces• Een meer efficiënte route van de technieker met minder CO² uitstoot• U ontvangt een ticketnummer om uw verzoek op te volgenWij nemen uw aanvragen helaas niet langer per e-mail of telefoon aan.Deed u reeds een online aanvraag maar ontving u nog geen antwoord binnen de 2 werkdagen?Belt U dan naar ons op het nummer 056/23 75 83. Houdt u uw unieke ticketnummer dat u bij uw online aanvraag hebt gekregen bij de hand, dan helpen wij u graag verder.Met vriendelijke groeten,Het Van Marcke Service teamVan Marcke Service se digitalise !Merci d’avoir à nouveau choisi Van Marcke Service.Introduisez désormais vos demandes d’intervention directement sur notre site Web www.vanmarcke.com!Nous vous appellerons dans les 2 jours ouvrables pour prendre rendez-vous.Avantages• Pas d’attente au téléphone• Disponible 7j/7j - 24h/24h• Les informations que vous encodez vont directement dans notre système• Les contacts encodés reçoivent les confirmations et rapport automatiquement par mail et par SMS lors de toutes les étapes du processus.• Un parcours plus efficace pour les techniciens avec moins d’émissions de CO²• Vous recevez un numéro de ticket pour le suivi de votre demandeNous n’acceptons désormais plus les demandes par mail ou par téléphone.Vous avez déjà encodé une demande d’intervention en ligne mais vous n’avez pas reçu de réponse dans les 2 jours ouvrables ?Nous sommes disposés à vous aider au numéro de téléphone 056/23 75 83. Ayez le numéro de ticket à portée de main s.v.p.Cordialement,L’équipe Van Marcke Service

C. R.

Naar: VAN MARCKE

01/12/2023

Ik zou het heel erg op prijs stellen om eens een antwoord te krijgen waar ik iets mee kan in de plaats van het zoveelste automatisch nietszeggende antwoord.

VAN MARCKE

Naar: C. R.

01/12/2023

Van Marcke service gaat digitaal!Bedankt dat u opnieuw voor Van Marcke Service kiest.Vanaf nu kunt u uw interventieaanvragen rechtstreeks op onze website indienen www.vanmarcke.com.Wij bellen u dan binnen de 2 werkdagen om een afspraak te maken.Voordelen• Niet meer wachten aan de telefoon• 7 dagen per week - 24 uur per dag beschikbaar• De informatie die u invoert komt direct in ons systeem• Online aanvragen ontvangen bevestigingen en automatische updates via e-mail en sms tijdens alle fasen van het proces• Een meer efficiënte route van de technieker met minder CO² uitstoot• U ontvangt een ticketnummer om uw verzoek op te volgenWij nemen uw aanvragen helaas niet langer per e-mail of telefoon aan.Deed u reeds een online aanvraag maar ontving u nog geen antwoord binnen de 2 werkdagen?Belt U dan naar ons op het nummer 056/23 75 83. Houdt u uw unieke ticketnummer dat u bij uw online aanvraag hebt gekregen bij de hand, dan helpen wij u graag verder.Met vriendelijke groeten,Het Van Marcke Service teamVan Marcke Service se digitalise !Merci d’avoir à nouveau choisi Van Marcke Service.Introduisez désormais vos demandes d’intervention directement sur notre site Web www.vanmarcke.com!Nous vous appellerons dans les 2 jours ouvrables pour prendre rendez-vous.Avantages• Pas d’attente au téléphone• Disponible 7j/7j - 24h/24h• Les informations que vous encodez vont directement dans notre système• Les contacts encodés reçoivent les confirmations et rapport automatiquement par mail et par SMS lors de toutes les étapes du processus.• Un parcours plus efficace pour les techniciens avec moins d’émissions de CO²• Vous recevez un numéro de ticket pour le suivi de votre demandeNous n’acceptons désormais plus les demandes par mail ou par téléphone.Vous avez déjà encodé une demande d’intervention en ligne mais vous n’avez pas reçu de réponse dans les 2 jours ouvrables ?Nous sommes disposés à vous aider au numéro de téléphone 056/23 75 83. Ayez le numéro de ticket à portée de main s.v.p.Cordialement,L’équipe Van Marcke Service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform