Terug

Probleem met de wagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Ford Motor Company (BELGIUM)

09/12/2018

Betrefd ford ranger 2.2 bouwjaar 2013 eerste inschrijving 2015 aangekocht in ford garage devos dewanckel ieper chassis nr 6FPPXXMJ2PER31768(01) Sinds april dit jaar is onze wagen al 8 keer binnen geweest bijna telkens voor zelfde probleem met als uitzondering 1 keer voor de kapotte batterij die ookal na 3 jaar half na aankoop diende te vervangen! Het meest voorkomende en telkens terugkerend probleem is dat de auto schokt tijdens het rijden dit gebeurd niet elke dag maar wel frequent de egr klep werd vervangen dan krukas sensor dan weer een andere sensor met als resultaat dat het probleem ng steeds voorkomt ik ben de vorige keer onze wagen 2 weken half kwijt geweest ze deden testritten en ik rij er 2 dagen mee en komt weer voor. We zitten met een leasingcontract aan de firma en onze garantie is binnen 6000 kilometers afgelopen dus nu hebben we 94000 km we weten geen raad meer willen geen auto met problemen en grote kosten eenmaal zij van ons contract af zijn! we hebben al eerdere problemen gehoord met de 2.2 zn daar werd nieuwe motor geinstaleerd want wij krijgen enkel gereviseerde stukken erin zoals oa de egr klep! Graag zouden we een oplossing vinden want de garage bied geen en we mogen zeker niet kwaad worden wat wij normaal vinden na 8 garagebezoeken of ze willen niet meer naar onze wagen kijken

Berichten (1)

A. C.

Naar: Ford Motor Company (BELGIUM)

11/12/2018

Auto terug binnen 8ste keer worden weer testen gedaan hoofmechanieker stuurt aan op nieuwe motor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform