Beste,Op 11/05/2022 maakte ik een nieuw schadedossier aan ivm mijn defecte Iphone. Het bedrijf liet me weten dat ik een postpakket ging ontvangen en het toestel mocht opsturen. Zo gezegd zo gedaan. Orange wist mij te zeggen dat dit maximum 1 week zou duren. Na 3 weken niets gehoord te hebben, heb ik gebeld en zeiden ze me dat mijn toestel nooit was aangekomen. Gestolen door Bpost , kwijt gespeeld niemand weet wat of hoe. Aan de telefoon zeiden ze dat als ik de documenten doorstuur alles snel opgelost geraakt. Na een week stilte , weeral, heb ik nog maar eens gebeld. Mijn documenten waren niet duidelijk , nog maar eens doorsturen. Weer een week stilte , nog maar eens gebeld, ondertussen niets van emails of updates. Uiteindelijk wisten ze mij te zeggen dat ze men documenten niet vonden, na dan even mijn stem te verheffen en te zeggen dat ik deze al 2x had doorgestuurd, hebben ze ze gevonden en onmiddellijk doorgestuurd naar ‘de juiste persoon’. Deze verwerking zou max 2 werkdagen duren en dan zouden we binnen de 5 werkdagen een nieuw toestel ontvangen. Ondertussen zijn we weer een week verder en is hun aangegeven termijn weer verstreken…Het gaat om een toestel van €1300 waarvoor ik maandelijks een bedrag betaal om het te verzekeren. We zijn een 6tal weken verder en ik heb nog steeds mijn toestel of een nieuw toestel niet ontvangen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ben het echt beu…Hopelijk word mijn klacht snel gehoord. Mvg,Phaedra V.