Terug

Probleem met de verzekering en toesturen nieuw toestel.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Orange Insurance

21/06/2022

Beste,Op 11/05/2022 maakte ik een nieuw schadedossier aan ivm mijn defecte Iphone. Het bedrijf liet me weten dat ik een postpakket ging ontvangen en het toestel mocht opsturen. Zo gezegd zo gedaan. Orange wist mij te zeggen dat dit maximum 1 week zou duren. Na 3 weken niets gehoord te hebben, heb ik gebeld en zeiden ze me dat mijn toestel nooit was aangekomen. Gestolen door Bpost , kwijt gespeeld niemand weet wat of hoe. Aan de telefoon zeiden ze dat als ik de documenten doorstuur alles snel opgelost geraakt. Na een week stilte , weeral, heb ik nog maar eens gebeld. Mijn documenten waren niet duidelijk , nog maar eens doorsturen. Weer een week stilte , nog maar eens gebeld, ondertussen niets van emails of updates. Uiteindelijk wisten ze mij te zeggen dat ze men documenten niet vonden, na dan even mijn stem te verheffen en te zeggen dat ik deze al 2x had doorgestuurd, hebben ze ze gevonden en onmiddellijk doorgestuurd naar ‘de juiste persoon’. Deze verwerking zou max 2 werkdagen duren en dan zouden we binnen de 5 werkdagen een nieuw toestel ontvangen. Ondertussen zijn we weer een week verder en is hun aangegeven termijn weer verstreken…Het gaat om een toestel van €1300 waarvoor ik maandelijks een bedrag betaal om het te verzekeren. We zijn een 6tal weken verder en ik heb nog steeds mijn toestel of een nieuw toestel niet ontvangen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ben het echt beu…Hopelijk word mijn klacht snel gehoord. Mvg,Phaedra V.

Berichten (1)

Orange Insurance

Naar: P. V.

27/06/2022

Beste mevrouw VercammenWij bevestigen goede ontvangst van uw uw klacht en wij verontschuldigen ons voor het ongemak.Op 16/06/2022 werd uw bpost-verliesdossier afgewerkt en doorgestuurd naar het technisch centrum.Op 21/06/2022 werd u een vervangend apparaat toegestuurd.Bijkomend, en om het veroorzaakte ongemak te herstellen, zullen wij u het bedrag van 50 € terugbetalen, dat het eigen risico is dat u heeft betaald.Dit bedrag zal worden overgemaakt op het rekeningnummer dat u ons na ons telefoongesprek van 24/06/2022 hebt meegedeeld.Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie en wensen u een fijne dag.Uw schadeadviseurAmira


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform