Terug

Probleem met de terugbetaling van een dubbele boeking.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: Brussels Airlines

22/12/2017

Beste,Op 15/11 heb ik een boeking twv 310€ gedaan via SN Brussels en betaald met bancontact. Ik heb daar onmiddellijk een foutmelding van SN brussels gekregen dat de betaling niet gelukt was, terwijl deze, achteraf bekeken, is afgegaan van mijn rekening. Ik had vervolgens een nieuwe boeking gedaan en betaald met visa. Deze tweede boeking was in orde, waarop ik mijn bevestigingen en e-tickets onmiddellijk via e-mail ontving. Bij nazicht van mijn rekeningen werd het bedrag dubbel betaald. Telefonisch contact alsook e-mails hebben mijn dubbele betaling nog niet in orde gebracht, ondanks beloftes van ‘het bedrag wordt binnen 15 dagen terugbetaald’. Nu een maand en een week later, heb ik mijn centen nog niet terug ontvangen. Ik ben ten einde raad en hoop dat u iets voor me kan betekenen.Indien u nog mails en meer bewijzen nodig hebt, is dit mogelijk. Ik heb alle correspondentie bewaard.Alvast bedankt.MvgEleonora Karadakic


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform