Terug

probleem met de reparatie van de stofzuiger Nilfisk POWER ECO WHITE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MediaMarkt

06/04/2017

Wij kochten een stofzuiger NILFISK ECO WHITE op 31/03/12. De Nilfisk stofzuigers hebben automatisch garantie van 5 jaar. Onze stofzuiger kreeg een probleem met de motor. De stofzuiger viel constant uit en startte na een 10tal min weer.De eerst keer brachten we hem binnen op 10 mei 2014. Ze zeiden dat het probleem de filter was. Toen we de stofzuiger kwamen halen, rekenden ze ons de filters aan. De stofzuiger bleef echter hetzelfde probleem hebben. We brachten hem de tweede keer binnen in 2015. Maar in de computer van Mediamarkt vindt men daar niets van terug.We brachten hem terug binnen voor reparatie op 19 november 2016. Ze vertelden ze ons dat onze stofzuiger stuk was en dat we een aankoopbon zouden krijgen. Enkele uren later op diezelfde dag belde een andere persoon ons dat de stofzuiger toch gerepareerd was. We gingen de stofzuiger halen maar het probleem werd nooit opgelost. Dan zouden ze zogezegd de motor vervangen hebben. De vierde keer(18 februari 2017) brachten we hem terug binnen voor hetzelfde probleem.Tot op heden hebben we onze stofzuiger nog niet terug. We belden reeds verschillende keer maar ze zeggen ons steeds dat ze de panne niet vinden. De stofzuiger is nog steeds in Nederland bij de reparatiedienst van Mediamarkt.Kunnen jullie zo snel mogelijk een oplossing vinden voor dit probleem? Met vriendelijke groeten,Kristel VAN DAMMEDE FACTUUR STAAT OP NAAM VAN FARUK AYDIN


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform