Terug

Probleem met de nazorg - betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DSM Keukens

25/02/2017

Niet redelijk termijn van afwerking keuken Betalingsmodaliteiten Ik verklaar mij nader : Wij bestellen februari 2016 een keuken bij DSM KEUKENSLevering eind mei 2016Druk wordt u opgelegd : Alles moet betaald zijn voor levering of wij komen niet af. Als brave burger ben je blij met je aankoop van je nieuwe keuken en aanvaard je dit dan ook.Bij levering blijken er enkele onderdelen verkeerd geleverd. Deze zullen SPOEDIG nageleverd en geplaatst worden. Wij zijn ondertussen enkele ( 4 ) naleveringen verder en ondertussen 25/02/2017 en nog steeds kunnen wij niet genieten van een volledig afgewerkte keuken. Het slechtste is dat wij geen verweer hebben want wij hebben reeds alles betaald .Wij voelen ons dan ook gegijzeld door de firma en moeten steeds machteloos blijven toekijken . Reeds meerdere slapeloze nachten hebben wij achter de rug en er zullen er nog wel enkele volgen zeker ???

Berichten (2)

DSM Keukens

Naar: A. C.

27/02/2017

CPTBE00125422-01Geachte heer VandeursenWij beseffen ten volle dat u nog altijd een correct deurtje tegoed heeft. Wij hebben u in een mail van 22/2 uitgelegd wat er is misgelopen.Als de deur geleverd wordt, doen we een extra controle voor we ermee tot bij u komen.Wij willen ook niets liever dat alles in orde is en gaan het niet gerust laten tot de keuken volledig af is.Ter compensatie heeft u een kookpottenset ontvangen bij de vorige service.Wij houden u zeker op de hoogte.

A. C.

Naar: DSM Keukens

05/03/2017

geachte , Wij zijn inderdaad op de hoogte gesteld van hetgeen is misgelopen ,doch dit neemt niet weg dat wij absoluut niet tevreden zijn over jullie manier van werken . Nogmaals , ik heb geen enkel verweer tegen jullie doordat alles op voorhand moest betaald zijn. Bij eender welke andere handelaar , moest hij steeds het verkeerde leveren , hij was al lang buitengevlogen en kon hij naar zijn geld fluiten !!Ten tweede geven jullie mij het gevoel van : je hebt een cadeautje gehad en nu moet je zwijgen. !!met de groeten van een zeer misnoegde " klant "


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform