Beste allemaal, op 19/04/2023 hebben we 4 toestellen besteld (oven, koelkast, vaatwasser en diepvriezer).Tot op heden zijn er drie geleverd - de oven, de vaatwasser en de koelkast, hoewel de koelkast problemen heeft - we hebben een ander model moeten kiezen omdat het bedrijf het oorspronkelijk bestelde model niet kon leveren. Het vierde apparaat hebben we nog niet ontvangen. Het is een vriezer, die we al dringend nodig hebben. Op 28 juli kregen we een bericht dat de levering van de vriezer helaas weer 1-2 weken vertraging oploopt, ondanks het feit dat het een ander model is dan het model dat we oorspronkelijk hadden besteld en dat het bedrijf ons zelf had aangeboden. Tot op heden is er echter nog niets aan ons geleverd. Ik heb Elektrolommelen op 28 en 31 augustus opnieuw aangeschreven om te horen hoe het met de vriezer staat. Geen antwoord. Tot op heden heb ik meer dan 30 e-mails geschreven naar Elektrolommelen, waarvan ongeveer 15 over de vriezer. We hebben ook nog geen factuur van het bedrijf voor de goederen. Ook problematisch is de garantie, die wordt beloofd als vijf jaar garantie, maar moet worden geregistreerd op de website van de fabrikant en vaak is dit niet mogelijk omdat de goederen oorspronkelijk niet bedoeld waren voor de Europese markt. Daarom vraag ik in deze situatie om annulering van de bestelling en terugstorting van de bijbetaling op mijn rekening. Het gaat om een bedrag van 766 euro, de prijs die wij hebben betaald voor de vriezer AEG model ABE812E6NF.