Terug

Probleem met de levering van een van de vier bestelde producten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Elektro Lommelen

31/08/2023

Beste allemaal, op 19/04/2023 hebben we 4 toestellen besteld (oven, koelkast, vaatwasser en diepvriezer).Tot op heden zijn er drie geleverd - de oven, de vaatwasser en de koelkast, hoewel de koelkast problemen heeft - we hebben een ander model moeten kiezen omdat het bedrijf het oorspronkelijk bestelde model niet kon leveren. Het vierde apparaat hebben we nog niet ontvangen. Het is een vriezer, die we al dringend nodig hebben. Op 28 juli kregen we een bericht dat de levering van de vriezer helaas weer 1-2 weken vertraging oploopt, ondanks het feit dat het een ander model is dan het model dat we oorspronkelijk hadden besteld en dat het bedrijf ons zelf had aangeboden. Tot op heden is er echter nog niets aan ons geleverd. Ik heb Elektrolommelen op 28 en 31 augustus opnieuw aangeschreven om te horen hoe het met de vriezer staat. Geen antwoord. Tot op heden heb ik meer dan 30 e-mails geschreven naar Elektrolommelen, waarvan ongeveer 15 over de vriezer. We hebben ook nog geen factuur van het bedrijf voor de goederen. Ook problematisch is de garantie, die wordt beloofd als vijf jaar garantie, maar moet worden geregistreerd op de website van de fabrikant en vaak is dit niet mogelijk omdat de goederen oorspronkelijk niet bedoeld waren voor de Europese markt. Daarom vraag ik in deze situatie om annulering van de bestelling en terugstorting van de bijbetaling op mijn rekening. Het gaat om een bedrag van 766 euro, de prijs die wij hebben betaald voor de vriezer AEG model ABE812E6NF.

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: E. S.

31/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Elektro Lommelen

Naar: E. S.

31/08/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 698772208.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 698772208.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 698772208.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform