Terug

Probleem met de levering van een grillplaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Elektro Lommelen

08/09/2022

BesteIk bestelde begin maart een grillplaat maar tot op vandaag heb ik die nog niet ontvangen. (Bestelnummer 203832)- op 25/3 stuur ik een eerste mail wanneer de grillplaat geleverd wordt. Ik krijg hierop antwoord dat de levering vertraging heeft door de coronapandemie. De firma laat me weten dat de levering zal plaatsvinden in week 16.- op 29/5 verstuur ik terug een mail dat ik de levering nog niet gekregen heb. De firma laat weten dat de grillplaat binnen is en wordt verstuurd via gls.- op 17/6 stuur ik terug een mail dat ik nog steeds niets ontvangen heb en eis mijn geld terug. Antwoord van de firma op 20/6 dat dit niet meer geannuleerd kan worden omdat de grillplaat verstuurd is op 18/6.- op 30/6 mail dat ik de levering niet ontvangen heb. Ik vraag de trackgegevens op maar ik krijg die niet.- op 1/7 mail van de firma dat deze op 8/7 zou toekomen. Op 21/7 stuur ik hierop dat ik nog niets gekregen heb met als antwoord op 25/7 dat deze retour is gekomen. Wij hebben echter niemand gezien alsook is er niets achter gelaten van gls.-op 5/8 werd een teppanyaki plaat geleverd. Die dag zelf nog een mail verstuurd dat de verkeerde plaat geleverd werd.- de firma gaat dit zelf komen omruilen maar tot op vandaag is dit nog niet gebeurd alsook geen concrete afspraak van wanneer de omruiling zal gebeuren.Ik wens dat de omruiling zo snel mogelijk plaatsvindt want dit sleept al lang genoeg aan.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: M. B.

08/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform