Geachte Mevrouw Bongiorno,Uw onderstaande mail evenals de mail die u ons persoonlijk stuurde, werdenin goede orde ontvangen.Naar aanleiding van uw mail, namen wij contact op met de dienst planningteneinde uit te klaren waarom de levering van de vaatwasser niet doorgingop 28 februari, zoals telefonisch afgesproken.Het bleek dat, door een administratieve fout, er wel degelijk een leveringvoorzien werd voor 28 februari doch er was een probleem met het leveradres.U werd daarom ook gecontacteerd door onze verkoper, de heer Frank Jansenvan de showroom van Hasselt teneinde ons ervan te verzekeren dat, voor denieuw ingeplande levering van 02 maart, het correcte adres wel degelijkgenoteerd werd.De vaatwasser werd vanmorgen dan ook geleverd en geplaatst bij u.Alvast wensen wij u nogmaals onze oprechte excuses aan te bieden metbetrekking tot dit euvel.U een goede ontvangst van deze mail toewensend, verblijven wij, GeachteMevrouw,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regardsVeerle COUSSECustomer Care02/255.00.10(Embedded image moved to file: pic24429.jpg)Steenstraat 44 - Industrie zone 4 't Sas - 1851 GrimbergenHumbeekkeukenscuisinessav@krefel.be