Terug

probleem met de klantenservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KREFEL

28/02/2018

Bij de bestelling van onze keuken werd er door de medewerker een foutieve vaatwasser besteld. Na vele klachten via mail en facebook werd er een oplossing voorgesteld en mocht de vaatwasser geruild worden. Ik zou hiervoor gecontacteerd worden begin van de week. echter krijg ik pas vrijdag een telefoon 23/2/18 dat 28/2/18 de vaatwasser geleverd zou worden. Ik zet hiervoor een onbetaalde verlofdag in. Er komt niemand opdagen dus ik bel naar krefel hasselt en daar zeggen ze mij dat er geen levering staat ingeplant en zij plant mij een nieuwe levering in op 2/3/18.wanneer ik hiervoor bel naar krefel keukens dienst na verkoop zegt de dame dat ze mij gebeld hebben op 23/2/18 om de datum te verzetten naar 2/3/18. Dit kan niet aangezien wij vandaag 28/2/18 2 minuten voor het gesprek gebeld hadden naar hasselt en zij de afspraak hadden gezet op 2/3/18. Ik word al weken aan het lijntje gehouden en onvriendelijk behandelt aan de telefoon ik wenste een verantwoordelijke te spreken en dat mocht niet. Ik word met weinig woorden een leugenaar genoemd terwijl zij degene zijn die liegen.

Berichten (2)

KREFEL

Naar: A. C.

28/02/2018

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op velevragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons trèsprochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vosquestions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to: Klacht: probleem met de klantenservice (CPTBE00365731-41) klachtenbox to: mail.box 28/02/2018 13:57 Show Details -------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------         --------------------------------------------------------------------------

KREFEL

Naar: A. C.

22/03/2018

Geachte Mevrouw Bongiorno,Uw onderstaande mail evenals de mail die u ons persoonlijk stuurde, werdenin goede orde ontvangen.Naar aanleiding van uw mail, namen wij contact op met de dienst planningteneinde uit te klaren waarom de levering van de vaatwasser niet doorgingop 28 februari, zoals telefonisch afgesproken.Het bleek dat, door een administratieve fout, er wel degelijk een leveringvoorzien werd voor 28 februari doch er was een probleem met het leveradres.U werd daarom ook gecontacteerd door onze verkoper, de heer Frank Jansenvan de showroom van Hasselt teneinde ons ervan te verzekeren dat, voor denieuw ingeplande levering van 02 maart, het correcte adres wel degelijkgenoteerd werd.De vaatwasser werd vanmorgen dan ook geleverd en geplaatst bij u.Alvast wensen wij u nogmaals onze oprechte excuses aan te bieden metbetrekking tot dit euvel.U een goede ontvangst van deze mail toewensend, verblijven wij, GeachteMevrouw,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regardsVeerle COUSSECustomer Care02/255.00.10(Embedded image moved to file: pic24429.jpg)Steenstraat 44 - Industrie zone 4 't Sas - 1851 GrimbergenHumbeekkeukenscuisinessav@krefel.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform