Geachte,het relaas van de feiten:op donderdag 21/3/ stelde mijn vrouw een grote plas olie onder de achterse as van de wagen, waarschijnlijk remolie,mits dit niet zo gerustelend was en de wagen nog onder fabrieksgarantie viel tot 30/3,besloten ik en mijn vrouw de wagen binnen te doen bij mig motors aalter,daar kregen we te horen dat we er goed aan gedaan hebben de wagen binnen te doen,er ging een check up gepleegd worden nog dezelfde dag voor 14 uur,we kregen te horen dat de wagen ter plaatse moest blijven voor een grondig onderzoek,ook heb ik 4keer het traject van thuis naar de garage te voet moeten, doenmits de bediende niet zo klantvriendelijk was i.v.m met de vervangwagen,pas 2 dagen nadien werd de wagen vrijgegeven,met als uitleg dat er niets gevonden werd en bijgevolg het allen maar onder werkuren viel niets in garantie dus bij gevolg een factuur voor mij van maar liefst 269,23,ik voel mij dan ook onheus en niet correct behandeld geweest.