Terug

Probleem met de faktuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Be-Mobile

30/08/2018

- Foutieve afrekening voor periode 20/06/2018 tem. 19/07/2018 voor parking (4411) - Sessies voor 32479764822.- Kan geen gebruik meer maken van parkeren met app. op GSM daar men mijn account geblokkeerd heeft en ook niet van eventuele andere diensten van 4411- Meerdere mails verstuurd en 1 X getelefoneerd. Men weigert blijkbaar zelfs om nog te antwoorden. Men kiest er gewoon voor (uiteraard zonder iets te laten weten) om mijn account bij hen te blokkeren, niettegenstaande alles tijdig betaald werd behalve het betwiste bedrag en dat had ik hen ook laten weten. De bijgevoegde documenten (mails spreken voor zich).

Berichten (1)

Be-Mobile

Naar: J. K.

04/09/2018

- Please type your reply above this line -Your request (711) has been updated. To add additional comments, reply to this email. Martijn - 4411 Support (Be-Mobile) 4 Sep, 10:36 CEST Beste,We hebben dit zonet kunnen bekijken met mijnheer keimis en we hebben het betwiste bedrag teniet gedaan binnenin zijn account.Met vriendelijke groeten,Tot uw dienst, Bien à vous,4411 Helpdeskwww.4411.be 078/05.4411 Pieter Pauwels 31 Aug, 08:51 CEST Allen,Ter info.Dit is opnieuw binnen gekomen.Mvg,Pieter (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) This email is a service from Be-Mobile. Delivered by Zendesk[L7XOMR-VMLK]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform