Geachte mevrouw,Geachte heer,Uit bijgaande e-mailcorrespondentie met proximus.customer.care@proximus.com blijkt dat ik nog € 59,65 moet betalen. U rekent mij met uw factuur van 11 september 2017 echter € 78,72 aan, incluis € 8,88 voor niet-bestaand verbruik. Uit een recent Zoomitdocument met factuur van 14 september 2017 blijkt dat u dit bedrag herzien hebt tot € 70,35, wat nog steeds niet de € 59,65 is van de rechtzetting, die ik overigens ondertussen betaald heb, meer bepaald op 6 september 2017. U gelieve de rekeningen opnieuw na te kijken en er tevens rekening mee te houden dat ik voor televisie en internet sinds 15 september 2017 aangesloten ben bij uw dochterbedrijf Scarlet, en nog iets eerder ook voor mobiele telefonie. Ik merk overigens in MyProximus dat Proximus er nog vanuit gaat dat ik bij Proximus zou zijn aangesloten voor mobiel telefoneren, ofschoon het telefoonnummer eveneens is overgedragen naar Scarlet.De domiciliëringsopdracht blijft dan ook geblokkeerd. Met hoogachting,Johan Borremans,ElseneDe : proximus.customer.care@proximus.comEnvoyé le :mercredi 6 septembre 2017 18:00À : fa015714@skynet.beObjet :RE: Antwoord op uw vraag betreffende uw aanrekeningBeste, Hierbij de betaalgegevens IBAN: BE50000171003118BIC: BPOTBEB1Mededeling: 674/1076/75159 Hopend u hiermee van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten Kübra CalliHet Proximus-team Connect with us on: <===== Received from fa015714@skynet.be on 2017-09-06-13.49.56.000000 ======> Beste, Kunt u mij het IBAN en BIC nummer opgeven waarop ik moet storten? Vriendelijke groet, Johan Borremans,Elsene. De : proximus.customer.care@proximus.com [mailto:proximus.customer.care@proximus.com]Envoyé : mercredi 6 septembre 2017 12:51À : johan.borremans@skynet.beObjet : Antwoord op uw vraag betreffende uw aanrekening Dag meneer Borremans, Ik heb de mail die je Proximus stuurde, goed ontvangen en aandachtig gelezen. Als de betalingen via domiciliëring gebeuren, wordt het volledig bedrag afgehouden. Je creditnota wordt in vermindering gebracht met je volgende aanrekening. Als je domiciliëring geblokkeerd is, mag je het bedrag van 59,65 euro handmatig betalen. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten, Kübra CalliHet Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Ref. [THREAD_ID:192928275979] Ref. [THREAD_ID:192928299244]Provenance : Courrier pour Windows 10De : MyProximusEnvoyé le :mercredi 13 septembre 2017 14:21À : MyProximusObjet :Uw aanrekening van 11 september 2017 Dit bedrag wordt NIET aangeboden aan uw financiële instelling voor automatische domiciliering.Onlangs hebben wij geprobeerd uw aanrekening ter betaling aan te bieden bij uw financiële instelling. Dit is helaas niet gelukt. Waarschijnlijk stond op het moment van betaling geen of onvoldoende saldo op uw zichtrekening. Domiciliëring is niet meer mogelijk.Hoe kunt u wel betalen?U kunt uw aanrekening betalen via Bancontact / Mistercash. Volg zorgvuldig de onderstaande stappen: 1. Klik op aanrekening handmatig betalen.2. Vul bij 'EUR' het totaal te betalen bedrag in € 78,72.3. Kies bij Betaalmethode voor 'Bancontact / Mistercash'.4. Bij 'Bitcoin adres' kopieert en plakt u de volgende code: 18HF4s8pvDRcMm49DYYF1aML8jf49d43cJ5. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden.6. Klik op 'Koop'.7. Het kan voorkomen dat u zich eenmalig moet registreren. Druk dan op Registreer.8. Heeft u eerst een account geregistreerd? Begin dan weer bij stap 1 en rond vervolgens de betaling af. Uw aanrekening wordt direct betaald. U ontvangt een bevestiging per e-mail.Let op: wij willen u erop attenderen dat bij een betalingsachterstand uw internet abonnement afgesloten kan worden.