- Ik klaag om het feit dat mijn reservering is geannuleerd geweest zonder enige reden. - De gevolgen zijn dat ik nu opnieuw een hotel moet boeken vijf dagen voor ons vertrek voor een meerprijs van rond de 150 Euro - Ik heb eerst een bericht ontvangen dat mijn credit card niet geaccepteerd werd door het hotel en dat ik 24uur tijd had om dit nogmaals te bevestigen. binnen de 2u kreeg ik al een mail dat alles geannuleerd was. Ik heb contact opgenomen met booking.com en het hotel en gevraagd of ze het opnieuw willen proberen met dezelfde Visa die ik intussen had gecontroleerd en die actief bleek te zijn. Het bleek OK te zijn. Het systeem accepteerde de credit card nu wel. Dus de front desk vroeg me om gewoon dezelfde credit card up te daten op booking.com Dat heb ik dus gedaan. Ik kreeg daarna ook een bevestiging dat mijn credit cart nu up to date is. (Het was nog binnen de 24uur) Maar kort daarna krijg ik een email dat mijn reservering is geannuleerd. Waarom? weet ik niet. Booking.com legt de verantwoordelijkheid bij het hotel. En het hotel legt de verantwoordelijkheid bij booking.com Een spelletje ping pong , ongelooflijk onprofessioneel. Heel slechte service. Ze komen gewoon niet met een oplossing. ondertussen ontdekt dat er nog eens een bedrag werd afgehaald van onze rekening die niets met onze boeking te maken heeft.gevolg 2maal geld geblokkeerd op de visa. geen hotel en kunnen niets anders boeken omdat we ons bedrag dan overschrijden.