Terug

probleem met de afwerking van een tuinhuis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Fofan

11/10/2022

Beste , op 21/9/2021 werd bij mij een tuinhuis geplaatst ter waarde van 11.600 euro. Al bij de eerste regenbui stroomde het water door het plafond. Deze fout werd opgelost zij het op zeer bedenkelijke wijze waarbij niet alle elementen die doorweekt waren werden vervangen. Door de hete zomer heeft het frame van het tuinhuis zich gezet en het gevolg is dat er een kier is ontstaan tussen de opgerakelde wandpanelen alsook blijft de tuindeur niet meer dicht en kan niet meer op slot. Op 6/7/2022 heb ik dit via mail laten weten aan de firma, op 5/8 een rappel gestuurd alsook op 2/9. De firma heeft echter tot nu toe al mijn emails met bewijsfoto's genegeerd. Blijkbaar is FOFAN ook dat soort bedrijf, eens factuur betaald geen service meer. Mijn vraag is of jullie naam meer gewicht in de schaal kan werpen en of jullie hen tot de gewenste herstellingen kunnen nopen Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform