Terug

Probleem met contract te beindigen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Engie

20/07/2023

Beste,Wij hebben na onze eindafrekening bij Engie gezocht naar een andere energieleverancier. Gevonden en een nieuw contract getekend bij TotalEnergies. Dit via zon prijsvergelijker online. Engie kan/wil ons contract bij hen niet stoppen of overgeven omdat de eancodes die Total heeft niet overeenkomen met wat zij hebben. De fout lag niet bij hen werd door Engie gezegd. Codes opgevraagd bij Fluvius en blijkbaar lag de fout toch bij Engie. De juiste codes doorgegeven en we wachten nog steeds. Ons contract bij Total loopt sinds Mei en we betalen hen ook. Ondertussen blijven de facturen van Engie ook komen. Ze hebben ze een maand opgeschort. Meer kunnen ze niet doen want de verantwoordelijke dienst loopt achter. Een antwoord over hoe lang dit nog kan duren kan niemand geven. Doorgeven dat we hen niet betalen wegens een contract met iemand anders en een fout bij hen gaat ook niet. We staan ondertussen meer als 500euro achter bij Engie waar we wel herinneringen voor krijgen want dat gaat automatisch....Mvg,Kvw

Berichten (2)

Engie

Naar: K. V.

25/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: Engie

28/07/2023

Jullie website of klantendienst kan ons niet helpen. De verantwoordelijke dienst is niet te bereiken. Het enige antwoord dat we krijgen is dat ze er niets aan kunnen doen. Maar de facturen blijven wel komen. Dat kan wel automatisch


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform