Beste,Wij hebben na onze eindafrekening bij Engie gezocht naar een andere energieleverancier. Gevonden en een nieuw contract getekend bij TotalEnergies. Dit via zon prijsvergelijker online. Engie kan/wil ons contract bij hen niet stoppen of overgeven omdat de eancodes die Total heeft niet overeenkomen met wat zij hebben. De fout lag niet bij hen werd door Engie gezegd. Codes opgevraagd bij Fluvius en blijkbaar lag de fout toch bij Engie. De juiste codes doorgegeven en we wachten nog steeds. Ons contract bij Total loopt sinds Mei en we betalen hen ook. Ondertussen blijven de facturen van Engie ook komen. Ze hebben ze een maand opgeschort. Meer kunnen ze niet doen want de verantwoordelijke dienst loopt achter. Een antwoord over hoe lang dit nog kan duren kan niemand geven. Doorgeven dat we hen niet betalen wegens een contract met iemand anders en een fout bij hen gaat ook niet. We staan ondertussen meer als 500euro achter bij Engie waar we wel herinneringen voor krijgen want dat gaat automatisch....Mvg,Kvw