Terug

Probleem met contract en domicilieringsafname zonder dat er toestemming voor gegeven is.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Cyrana

08/07/2023

Beste,Ik heb jullie reeds gecontacteerd via de klantendienst. Maar nu ook via dit platform. Ik ben zo naïef geweest om bij de aankoop van mijn laptop een koppelverkoop/verzekering te laten aansmeren van jullie en Celside. Helaas is dit in de afgelopen maanden op een waar financieel fiasco voor me uitgelopen. Daar waar ik hiervoor 69,98 euro per maand betaalde aan jullie, ben ik in de afgelopen maanden meerdere keren 69,98 euro per maand aan jullie aan het betalen zonder dat er ooit een contractwijziging of domicilieringsaanpassing is gebeurd. Dit moet stoppen. ik ga klacht indienen bij de politie en denk aan juridische stappen. Vriendelijke groet Maarten

Berichten (1)

Cyrana

Naar: M. P.

08/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform