Terug

probleem met compensatie voor beschadigd pakket als verkoper bij Vinted

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: VINTED

15/02/2024

Beste, op 4 februari kocht elenaarmarionuevo een paar Uggs en een ketting bij mij via Vinted voor een totaalbedrag van 37,80 euro. Een paar dagen later kwam het pakket aan en kreeg ik een melding van haar via Vinted dat ze een probleem had. Ze stuurde foto's van een beschadigd pakket waar bijgevolg de ketting niet meer aanwezig was in de doos. De schoenen waren wel heelhuids toegekomen en ze vertelde me dat ze ze super vond. Aangezien zij via Vinted aangaf dat het pakket beschadigd was toegekomen én dat ze daar bewijs van kon leveren, heeft zij volgens de policy het VOLLEDIGE bedrag teruggestort gekregen, terwijl ze de schoenen wel heelhuids heeft aangekregen. Ik als verkoper krijg slechts een compensatie van 25 euro (zogezegd volgens Vinted hun policy bij Mondial Relay, die ik nergens kan terugvinden). De totaalprijs die ik normaal mocht ontvangen zou 37,80 euro geweest zijn. Ik voel mij bij deze dus opgelicht door Vinted, want het is helemaal niet logisch dat wanneer een pakket beschadigd raakt door de postdienst de koper een VOLLEDIGE compensatie ontvangt terwijl de schoenen wél zijn toegekomen en dat ik als verkoper slechts 25 euro ontvang. Graag zou ik de overige 12,80 euro alsnog ontvangen waar ik recht op heb, want ik heb mijn goederen gewoon opgestuurd zoals het hoort. Ik heb al heel lang een Vinted profiel met ondertussen 138 5-sterren reviews en heb nog nooit zo'n situatie als deze meegemaakt. Graag schakel ik jullie hulp in.

Berichten (19)

VINTED

Naar: L. D.

15/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

L. D.

Naar: VINTED

19/02/2024

Beste, Hebben jullie reeds een update over dit issue, aub?Alvast bedankt!

VINTED

Naar: L. D.

19/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. D.

19/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

L. D.

Naar: VINTED

29/02/2024

Beste, Graag had ik een update gehad in verband met deze klacht. Ik wacht nu 14 dagen op antwoord.Mvg, Louise

VINTED

Naar: L. D.

29/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. D.

29/02/2024

Hi, Louise,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Vipul Team Vinted

L. D.

Naar: VINTED

29/02/2024

Beste, Ik kreeg zonet volgende melding in bijlage via de Vinted app.Graag wijs ik erop dat mijn probleem absoluut niet is opgelost en ik nog steeds wacht op de uitbetaling van de overige 12,80 euro. Gelieve hiervoor asap het nodige te doen.

VINTED

Naar: L. D.

29/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. D.

02/03/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted

VINTED

Naar: L. D.

03/03/2024

Hello there,I hope you are well!Could you please provide your username and the username of the other member that is related to your request?Please come back to us within 24 hours. Otherwise, we will close the dispute.Kind regards,Viktorija II Team Vinted

L. D.

Naar: VINTED

03/03/2024

Hi, as previously mentioned here. My username is louisedm96 and the buyer is elenaarmarionuevo.

VINTED

Naar: L. D.

03/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. D.

03/03/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: L. D.

04/03/2024

Hi there,Hope you're well.According to the tracking the parcel was made available for collection at this address:ESTANCO JUARRENOCALLE STA. CLARA 29ES-09002 BURGOSIt will be there until 03/11.If you won't be able to pick it up in time it'll be returned to the seller and I'll issue you a full refund.Please notify us once you collect the parcel.Please note to not make new inquiries about the same matter, as doing so will clog the system, and will take us longer to respond.Have a nice day,Rosvaldas Team Vinted

L. D.

Naar: VINTED

04/03/2024

? Did you read this case ?

VINTED

Naar: L. D.

04/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. D.

05/03/2024

Hi,With this message, we confirm receipt of your email.We will reply as soon as possible.Yours sincerely,Brigita Vinted

VINTED

Naar: L. D.

07/03/2024

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/67672468/1710198155/0db14ab6f3571344a03c294ef96d221eHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform