Terug

probleem met cashback

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. U.

Naar: SAMSUNG BENELUX

27/01/2021

Ik bestelde een samsung koelvriescombi, met een cashbackactie van € 100,=. Daarvoor moet ik een formulier invullen en foto's bijvoegen. Het bijvoegen van de foto gaat helemaal niet. Ik lees op een forum van Samsung veel klachten hierover. uit de reactie van Samsung blijkt dat het hun beleid is om het verzilveren van de cashback feitelijk onmogelijk te maken. Dit zijn praktijken die niet kunnen en aan de kaak gesteld moeten worden.

Berichten (8)

SAMSUNG BENELUX

Naar: W. U.

28/01/2021

Beste,Bedankt voor je e-mail.Vervelend dat het registreren niet soepel verloopt.Registreren met een mobiel of tablet zorgt voor veel problemen. Wij willen je daarom verzoeken om te registreren met een computer of laptop, met Google Chrome als webbrwoser. Hiermee zal het moeten lukken.Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,SjorsContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederlandom meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland

W. U.

Naar: SAMSUNG BENELUX

28/01/2021

Beste Sjors,Ik was aan het werk op een desktop. Dus daar lag het niet aan. En die klantenservice is helemaal niet bereikbaar. Maar na het indienen van de klacht lukte het wel. Kennelijk is dat jullie politiek.

SAMSUNG BENELUX

Naar: W. U.

09/02/2021

Beste Wilma,Natuurlijk wil je dat de registratie vloeiend verloopt. Je geeft aan problemen te ervaren bij het registreren voor één van onze promoties. Graag ontvangen wij wat meer informatie over de exacte situatie, zodat wij je verder kunnen helpen.Je kunt ons bereiken via samsung@consumercare.info Als je een screenshot kunt toevoegen van de melding die je krijgt, kunnen wij hiermee ook aan de slag voor je.Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,LianneContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederlandom meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland

W. U.

Naar: SAMSUNG BENELUX

09/02/2021

Het 1e probleem, de 2e foto niet kunnen uploaden is inmiddels opgelost door jullie. Maar nu hebben jullie een nieuw probleem gecreeerd. Gisteren stuurde jullie een e-mail met de mededeling dat ik mijn gebruikersnaam moet veranderen, omdat daar een leesteken in zou staan. Ik heb dat nagekeken, maar er is helemaal geen gebruikersnaam en als jullie mijn naam bedoelen: daar staan alleen letters in. Ik ben de problemen die jullie creeeren om het beloofde geld te krijgen nu zo beu, dat ik op het punt sta over jullie cashback-actie een klacht in te dienen bij de FOD Economie.

SAMSUNG BENELUX

Naar: W. U.

11/02/2021

Beste,Bedankt voor je e-mail.Wij willen je vriendelijk verzoeken om deze e-mail door te sturen. Hiermee kunnen wij e.e.a voor je nagaan.Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,SjorsContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederlandom meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland

W. U.

Naar: SAMSUNG BENELUX

12/02/2021

Zie bijgaand screenshot

SAMSUNG BENELUX

Naar: W. U.

15/02/2021

Beste,Bedankt voor je e-mail.Vervelend dat de registratieniet soepel verloopt.Deze promotie loopt helaas niet via onze afdeling. Zoals in de bevestigingsmail staat, kunt u het beste telefonisch of via messenger contact opnemen.Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,SjorsContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederlandom meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland

W. U.

Naar: SAMSUNG BENELUX

15/02/2021

Wat een gelul. Dan spelen jullie het maar door naar de afdeling die er wel over gaat? Of zijn jullie daar te lui voor? Hoe dan ook ben ik het beu. Er gaat nu een klacht over Samsung naar de FOD Economie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform