Terug

Probleem met buyback service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. O.

Naar: Celside Insurance

14/04/2023

Beste,Een halfjaar geleden heb ik via de Switch shop, na de aankoop van een apple watch, een verzekring afgesloten bij Celside Insuarance. Bij de verzekering heb ik een extra Buyback service aangenomen, waarbij een ik een jaar lang een bepaalde som moest betalen. Na 12 maanden heb ik mijn toestel, Iphone 13 pro max, ingeruild voor een nieuwere versie(14pro max). Na meer dan 2 weken wachten heb ik mijn toestel mogen ontvangen. Bij het openen van de verpakking zag ik een doos van de 'Hubside.store' winkel en dus geen originele verpakking van Apple met de standaard documentatie van Apple. Verder zag ik een REFURBISHED toestel, gedurende deze periode van betaling heb ik meermaals gevraagd over wat voor toestel ik zou krijgen maar nooit werd mij telefonisch gezegd dat dit om een 2dehands toestel zou gaan. Ik merkte ook op dat er geen accessoires bij zaten zoals een USB-C-naar-Lightning-kabel. Als dat allemaal nog niet erg genoeg was zag ik dat het ontvangen toestel geen toestel is voor België maar voor AMERIKA, hier geraakt dus GEEN fysieke simkaart in. Zelf heb ik al telefonisch contact opgenomen met Celside en gevraagd om dit op te lossen. Ik heb gevraagd om zelf dit toestel in te ruilen in een Hubside.store winkel maar dit hebben ze formeel geweigerd. Ik moet nu mijn toestel opnieuw opsturen naar Frankrijk zodat ik na 2 weken of langer wachten een ander toestel mag ontvangen.Dit is geen normale service. Graag zou ik een schadevergoeding willen eisen voor deze abnormale situatie. Ik moet veel te lang wachten op mijn toestel waardoor ik langer dan verwacht vastzit aan een slechter toestel. Alvast bedankt.Met vriendelijke groetenK.

Berichten (2)

K. O.

Naar: Celside Insurance

14/04/2023

CORRECTIE: een jaar en half geleden ipv half jaar geleden!!!

Celside Insurance

Naar: K. O.

24/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform