Beste,Ik heb een Mastercard en ik krijg bij terugbetaling normaal factuur per post. Ditmaal kwam dit per mail en heb dit gezien maar wachtte uiteindelijk de brief per post af. Die kwam blijkbaar niet en termijn terugbetaling al voorbij. Ik probeerde hen telefonisch te bereiken maar constant bericht onderbemand en dan lang aan de lijn en opgehangen of technische storing bel later terug. Uiteindelijk iemand gesproken en gevraagd brief per post te krijgen maar terug per mail. uiteindelijk dan maar betaald op 12/06 wel later en kreeg dan 2 dagen later brief van invorderingdienst om te betalen en interest en dat kaart zou geblokkeerd worden. Opnieuw naar hen proberen te bellen en met veel moeite iemand aan de lijn en alles was in orde en kaart niet geblokkeerd. Heb wel gezegd dat ik interesten niet betaal factuur was al betaald en ik heb niet gevraagd factuur te mailen. Dan moest er nog met mastercard een betaling gebeuren en deze is toch niet kunnen doorgaan en dag nadien opnieuw proberen te bellen en na lang wachten (dikwijls half uur)doorverbonden met technieker lijn verbroken. 2 x gebeurd.Opnieuw na veel terugbellen mits problemen hoor ik dossier geblokkeerd. naar invordering gebeld omdat ik buy way niet kon bereiken en als ze opnamen de lijn onderbroken. Krijg ik reactie kaart voor 3 maanden geblokkeerd. Er wordt gezegd dat ik regelmatig te laat betaal wat zeker niet waar is. Is ook al lang geleden ook doordat er een probleem was dat ik factuur niet had gekregen. Als ik de factuur krijg betaal ik ook altijd het uitgegeven bedrag volledig terug. Ik sta dan ook niet bij hen in schuld. het enige dat nu openstaat is de interest maar ik heb hen gezegd dat ik deze niet betaal. Ik vermoed zelf dat ze mijn dossier blokkeren omdat ik dit heb gezegd. Zojuist gezien dat de invordering per mail een bericht heeft gestuurd dat ik de interest moet betalen. Ik ben dan ook niet van plan om nog langer bij hen klant te blijven. Zij zijn helemaal niet klantvriendelijk en veranderen iets wat ik niet heb gevraagd. Blokkering kunnen ze blijkbaar niet aanpassen. Ik vertrek nu volgende week naar Frankrijk en heb nu een probleem dat ik de mastercard dus niet kan gebruiken voor de peages. ik ben echt in hen ontgoocheld. Ik weet ook toekomstgericht is alles via computer maar ik blijf nog altijd bij de oude manier van facturen per post. Ik kan hen zeker niet aanraden naar andere mensen toe.