Terug

Probleem met booking + foute informatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: TURKISH AIRLINES

06/11/2020

BesteErgens in augustus had ik een ticket geboekt maar het was dan geannuleerd door corona. Ik heb dan gekozen voor een voucher omdat ik hen financieel wou steunen. Voucher kan alleen gebruikt worden over de telefoon of bij een bureau van turkish airlines.Nu wou ik een ticket boeken, de operator vertelde me dat ik online de prijs moest freezen waarop ik 18 euro moest betalen. Na het freezen van de prijs mocht ik dan terugbellen om de reservatie te betalen met mijn voucher die een waarde heeft van ongeveer 378 euro.Ik heb exact gedaan wat de operator me had verteld. Ik heb na het freezen van de ticket 18 euro betaald, ik heb dan gebeld naar de call centrum in Brussel om mijn reservatie te voltooien door te betalen met mijn voucher. De operator vertelde me dat ik niet met mijn voucher kon betalen omdat ik 18 euro had betaald. Ik had 2 keuzes: ofwel 18 euro verliezen of gehele bedrag te betalen via kaart.Ik voel me bedrogen en misbruikt.Ik wil mijn geld terug. Ik heb al een claim gestuurd maar ik heb wel geen bevestiging ontvangen.

Berichten (1)

TURKISH AIRLINES

Naar: L. R.

17/11/2020

BestePassagier moet online klacht indienen.De klachten zijn centraal beheerd door onze klantendienst afdeling.Gelieve het formulier in te vullen hieronder (in Engels):s:www4.thy.com/customercontact/index.tkf?lang=ens:www.turkishairlines.com/en-br/any-questions/customer-relations/U klachten, meningen en suggesties zullen ter aanmerking genomen worden. Eens het formulier ingevuld, krijgt u een registratie nummer via email. Al de informatie word dan onderzocht en geanalyseerd.Tijdens de onderzoek wordt de informatie uitgehaald door alle diensten en zullen gemeld worden in het formulier.Na voltooiing van ons onderzoek zal u gea¯nformeerd worden van het resultaat via email of telefoon.Turkish Airlines heeft als doel om u te antwoorden binnen een periode van 7 werkdagen. In het geval dat uw dossier niet binnen deze termijn wordt opgelost, wordt u gea¯nformeerd dat het onderzoek nog niet klaar is.U mag u op elk moment informeren over de toestand van uw dossier via de telefoon nummer:02/620 08 49 ( klantendienst ).U dossier wordt onderzocht op regelmatige basis, zo kunnen wij zorgen voor onze verbeteringsdoelen te bereiken.De resultaten zijn verdeeled met onze diensten en afdelingen binnen de organisatie van de maatschappij en onze senior executives.Met vriendelijke groeten.Alla MALYUKOVASales Customer Supervisor, BrusselsTa¼rk Hava Yolları A.O. I Turkish Airlines Inc. Av. du Boulevard 21 Bolwerklaan 1210 Brusselsbru.sales@thy.comPhone +32 (0) 2 500 1933Call center +32 (0) 2 620 0 849 .style1 font-family: "Calibri"font-size: 10Bu E-mail mesaji ve ekleri,isimleri yazili alicilar disindaki kisilere aciklanmamasi,dagitilmamasi ve iletilmemesi gereken kisiye ozel ve gizli bilgiler icerebilir.Mesajin muhatabi degilseniz lutfen gonderici ile irtibat kurunuz,mesaj ve eklerini siliniz.E-mail sistemlerinin tasidigi guvenlik risklerinden dolayi,mesajlarin gizlilikleri ve butunlukleri bozulabilir,mesaj virus icerebilir.Bilinen viruslere karsi kontrolleri yapilmis olarak yollanan mesajin sisteminizde yaratabilecegi olasi zararlardan Sirketimiz (T.H.Y. A.O) sorumlu tutulamaz.This email and its attachments may contain private and confidential information intended for the use of the addressee only,which should not be announced,copied or forwarded.If you are not the intended recipient,please contact the sender,delete the message and its attachments.Due to security risks of email systems,the confidentiality and integrity of the message may be damaged,the message may contain viruses.This message is scanned for known viruses and our Company (Turkish Airlines Inc.) will not be liable for possible system damages caused by the message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform