Beste meneer Crombrugge,Je hebt op onze site 2 deals aangekocht, welke je niet tijdig hebt voldaan. Je hebt hier ook meerdere aanmaningen en herinneringen van ontvangen. Dit is ook de reden dat wij jouw dossier uit handen hebben gegeven aan een incassobureau.Nadat je uiteindelijk de volledige betaling had voldaan, waren de beschikbare data bij de door jou aangekochte deal inmiddels volgeboekt. Dit komt omdat je de deals niet tijdig hebt gereserveerd. Uit coulance hebben wij je aangeboden om 2 andere deals uit te zoeken op onze site. Wij hebben diverse deals op onze site staan, dus het aanbod was ruim. Vervolgens heb je ons gevraagd om de deals om te ruilen naar 2 andere deals, welke je inmiddels hebt geboekt. Deze heb je ook bevestigd gekregen. Helaas begrijpen wij jouw klacht dan ook niet helemaal en verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.Ik hoop je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. Indien je vragen hebt, vernemen wij deze graag van je.Met vriendelijke groet,ReizendealsSamantha0900-1491