Terug

Probleem met bezorgservice van GLS

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/03/2023

07 maart, afgelopen dinsdag, kreeg ik een mail van GLS dat mijn pakket die dag bezorgd zou worden, dus ik bleef de hele dag thuis wachten...Die dag om 14.58 uur kreeg ik een e-mail dat mijn pakket bij mij was afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen! Ik zat de hele dag thuis te wachten en uit het raam te kijken...Ik ben ook beneden in de lobby geweest en mijn pakket is nergens te vinden. Meteen daarna heb ik via het contactformulier op het website van GLS een vraag gestuurd waar mijn pakket is, maar niemand antwoordde! Ik heb ook een bericht geschreven op de Facebook-pagina van GLS, maar mijn bericht is verdwenen en ik heb geen antwoord ontvangen.Dit is geen professionele benadering van de klant!

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. L.

16/03/2023

GeachteVolgens de document in bijlage, is de collo terecht gezet en aan U correct geleverdMvgChristine

I. L.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/03/2023

Dit is niet mijn handtekening! Mijn kort signature is ook helemaal anders! GLS bezorgmethode is erg onprofessioneel. Niemand heeft me laten weten dat ik op 15 maart weer op deze zending nog eens moet wachten! U hebt mijn telefoonnummer gegeven, waarom heeft niemand gebeld om te zeggen dat er een pakket voor mij is!? Ik heb zo vaak andere koeriersbedrijven gebruikt, bijvoorbeeld b post, en heb nog nooit problemen gehad. Dit is de eerste keer dat ik zaken doe met het GLS-bedrijf en het pakket is niet aangekomen!Waarom vroeg de koerier van GLS niet naar de identiteitskaart van deze ontvanger? Dan zou hij weten dat hij het pakket aan de verkeerde persoon gaf! Ik wacht nog steeds op de correcte levering van mijn pakket!

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. L.

16/03/2023

BesteOnze oprechte excuses - ik dien een ernstige klacht in tegen de chauffeur en vraag om een '‹'‹nieuw onderzoek bij het betreffende depot op te starten.Dit is inderdaad ontoelaatbaar en behoort absoluut niet tot onze leveringsprocedures.Het is ons echter helaas verboden om een '‹'‹identiteitskaart te vragen voor de bezorging van onze pakketten.Alleen beedigde politieagenten hebben dit voorrecht.Ik laat het U zo snel mogelijk wetenMvgChristine

I. L.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/03/2023

BesteIk wilde je even laten weten dat er een pakket is gevonden!Iemand heeft het vanavond in het trappenhuis neergezet en het was open maar alle inhoud was aanwezig!Heel erg bedankt voor het proberen te helpen en tegelijkertijd mijn excuses voor de verwarring, maar in de toekomst moet de koerier gewoon bellen om te melden dat er een pakket is. Dan komt het pakket zeker bij de geadresseerde... Iemand wilde waarschijnlijk de inhoud van het pakket stelen, maar het waren boeken in het Pools, dus die bleken voor hem nutteloos te zijn. Daarom heeft iemand het pakket weggegeven.Ik ben heel blij dat het allemaal zo is afgelopen.Met vriendelijke groeten.Iwona Lewandowska

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. L.

17/03/2023

BesteBedankt voor uw feedback en het goede nieuws.We verontschuldigen ons echter nogmaals, aangezien dit echt niet onze manier van werken is.De bestuurder werd hiervoor aangesproken.We wensen U een prettige dagChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform