Terug

Probleem met betalingsherinnering van niet geleverde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: ZALANDO

26/10/2023

Beste, u stuurde mij op 13/10/2023 een tweede betalingsherinnering voor niet geleverde goederen. Zoals ik al aangaf in talloze mails aan service@zalando.be en telefonisch, heb ik helemaal geen goederen ontvangen. U stelt dat uw partner pakketdienst de goederen heeft afgeleverd op mijn huisadres, en dat dit afgetekend zou zijn. Dit kan niet want er was niemand aanwezig die bewuste dag. Ook heb ik op 15 september 2023 u de ingevulde en ondertekende rechtsverklaring-levering toegestuurd via service@zalando.be. Ik kan niemand meer bereiken bij Zalando en er is ook geen adres te vinden voor briefwisseling. U blijft mij betalingsherinneringen sturen en ik had graag dat dit zou stoppen. Ik heb niets ontvangen, u kan mij geen afgetekend ontvangstbewijs laten zien en dus zal ik niets betalen. Met vriendelijke groeten,K S


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform