Terug

Probleem met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. P.

Naar: EMMA Matelas

23/07/2023

Wij bestelden bij Emma-Sleep een matras topper en kozen voor achterafbetaling. De topper werd geleverd en wij betaalden onmiddellijk op het het rekeningnummer van Emma vermeld op de bestelbon. Hier liep het echter fout want we hadden moeten betalen op het rekeningnummer van Riverty. We kregen na ongeveer een maand een aanmaning van Riverty dat we nog niet betaald hadden. We mailden hen met de melding en het bewijs dat we wel betaald hadden maar aan Emma-sleep zelf. Toen hoorden we dat we contact moesten opnemen met Emma-sleep zelf om te vragen een doorstorting te doen naar Riverty en dan zou het in orde komen. Dat hebben we dan ook gedaan, maar na enige tijd kregen we opnieuw een aanmaning van Riverty dat er nog steeds niet betaald was + 5 euro extra. Opnieuw contact met Emma-sleep, die beweerden dat ze op 31 mei een verrichting gedaan hadden en dat we nog even geduld moesten hebben, 9 à 14 werkdagen. Op 19 juli '23 opnieuw een aanmaning van Riverty + nog eens 5 euro extra. Na een boze telefoon aan Emma-sleep zijn we nog steeds geen stap verder. Nu beweren ze dat ze van ons niks terugvinden en als we het bewijs vragen van hun verrichting van 31 mei, kunnen ze die ook niet geven. We zijn ten einde raad. Wat kunnen we nu nog meer doen?Graag uw advies en hulp aub?Vriendelijke groet,Hilde Pauwels

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: H. P.

31/07/2023

Dear customer, Thank you for your inquiry regarding personal data. We have forwarded your request to our Data Protection team, and they will reply to you in due course.   Thank you, Your Emma Team Greetings, It's great ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be This email contains confidential information.  If you have received this email in error, please contact us and delete this email.  Forwarding this e-mail to third parties is not permitted. Op Zo, 23 Jul om 2:18 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform