Terug

Probleem met betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Flanderijn

19/09/2018

Ik heb in augustus 2014 gebruik gemaakt van de diensten van Pixum en de rekening betaald in december 2014. Op 21 april 2017 krijg ik een mail van Flanderijn Incasso met het verzoek tot betaling!Op 1 mei 2017 laat ik Flanderijn weten dat de rekening wel degelijk betaald werd.Op 18 september 2018 ontvang ik een 2de mail van Flanderijn Incasso met een verzoek tot betaling om een dagvaarding te voorkomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform